FAQ

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami:

1. Jakie są akceptowalne formy płatności?

- Karty płatnicze (Visa, MasterCard i inne)

- Google Pay

- Apple Pay

- Klarna

- tradycyjny przelew bankowy

2. Jak mogę kupić przedmiot na raty/kredyt?

- Wytarczy, że dodasz przedmiot do koszyka, tak jak przy standardowych zakupach i podczas wyboru formy płatności wybierzesz "payU" i wypełnisz krótki formularz.

3. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

- Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru. W znacznej większości przypadków towar wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Przewidywany czas dostawy można sprawdzić na stronie produktu w zakładce "DOSTAWA". W razie wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@imuzyczny.pl lub telefonicznie pod nr. 730-169-625

4. Na ile udzielane są gwarancje?

- Informacja o czasie trwania gwarancji widoczna jest zazwyczaj na karcie produktu. Zwykle wynosi od 1 roku do 10 lat.

5. Jakim kurierem wysyłane są przesyłki?

- Przesyłki wysyłamy Inpostem,UPS lub DPD. Przesyłka jest zawsze odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem. Jeżeli zauważysz zewnętrzne uszkodzenia paczki, nie odbieraj jej od kuriera. Przesyłka jest u zamawiającego w przeciągu 1 dnia od wysłania.

6. Gdzie realizować naprawy serwisowe?

- Tylko w autoryzowanych serwisach wskazanych w karcie gwarancyjnej, zgodnie z warunkami zapisanymi w tej gwarancji. W razie problemów zawsze można pisać na nasz wewnętrzny adres serwisowy serwis@imuzyczny.pl.

7. Jak złożyć zamówienie?

- Zamówienia można składać poprzez stronę internetową (dodając produkty do koszyka), lub kontaktując się mailowo/telefonicznie: https://imuzyczny.pl/kontakt 

8. Czy ceny na stronie zawierają podatek VAT?

- Tak. Ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

9. Ile kosztuje wysyłka kurierem?

- Koszt wysyłki kurierem to 15 zł przy przedpłacie na konto bądź 20 zł za pobraniem. Zamówienia na łączną kwotę powyżej 250 zł wysyłane są za darmo. Dokładne dane widoczne są w zakładce "Dostawa" na stronie produktu.

10. Mam problemy z rejestracją, co robić?

- W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów z rejestracją czy też składaniem zamówień, należy pisać na adres info@imuzyczny.pl. Nasz konsultant odpowie najszybciej jak to będzie możliwe.

11. Czy wystawiacie faktury VAT?

- Tak. Wystarczy zaznaczyć taką opcję w zamówieniu.