FAQ

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami:

1. Jakie są akceptowalne formy płatności?

- Korzystamy z platformy PayU, PayPal umożliwiającej ekspresowe płatności elektroniczne (visa, mastercard, mtransfer itp.). Możliwa jest też płatność tradycyjnym przelewem bankowym  lub płatność przy odbiorze po wcześniejszym kontakcie oraz zakupy na raty za pomocą np. PayU.

2. Jak mogę kupić przedmiot na raty/kredyt?

- Wytarczy, że dodasz przedmiot do koszyka, tak jak przy standardowych zakupach i podczas wyboru formy płatności wybierzesz "payU" i wypełnisz krótki formularz.

3. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

- Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru. W znacznej większości przypadków towar wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Przewidywany czas dostawy można sprawdzić na stronie produktu w zakładce "DOSTAWA". W razie wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@imuzyczny.pl lub telefonicznie pod nr. 730-169-625

4. Na ile udzielane są gwarancje?

- Informacja o czasie trwania gwarancji widoczna jest zazwyczaj na karcie produktu. Zwykle wynosi od 1 roku do 10 lat.

5. Jakim kurierem wysyłane są przesyłki?

- Przesyłki wysyłamy Inpostem,UPS lub DPD. Przesyłka jest zawsze odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem. Jeżeli zauważysz zewnętrzne uszkodzenia paczki, nie odbieraj jej od kuriera. Przesyłka jest u zamawiającego w przeciągu 1 dnia od wysłania.

6. Gdzie realizować naprawy serwisowe?

- Tylko w autoryzowanych serwisach wskazanych w karcie gwarancyjnej, zgodnie z warunkami zapisanymi w tej gwarancji. W razie problemów zawsze można pisać na nasz wewnętrzny adres serwisowy serwis@imuzyczny.pl.

7. Jak złożyć zamówienie?

- Zamówienia można składać poprzez stronę internetową (dodając produkty do koszyka), lub kontaktując się mailowo/telefonicznie: https://imuzyczny.pl/kontakt 

8. Czy ceny na stronie zawierają podatek VAT?

- Tak. Ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

9. Ile kosztuje wysyłka kurierem?

- Koszt wysyłki kurierem to 15 zł przy przedpłacie na konto bądź 20 zł za pobraniem. Zamówienia na łączną kwotę powyżej 250 zł wysyłane są za darmo. Dokładne dane widoczne są w zakładce "Dostawa" na stronie produktu.

10. Mam problemy z rejestracją, co robić?

- W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów z rejestracją czy też składaniem zamówień, należy pisać na adres info@imuzyczny.pl. Nasz konsultant odpowie najszybciej jak to będzie możliwe.

11. Czy wystawiacie faktury VAT?

- Tak. Wystarczy zaznaczyć taką opcję w zamówieniu.