ASM HYDRASYNTH Keyboard - Wirtualny syntezator analogowy
ASM HYDRASYNTH Keyboard - Wirtualny syntezator analogowy
Produkt dostępny: 2 Szt.
Magazyn główny
Sklep stacjonarny
Kup teraz, a towar wyślemy jeszcze dzisiaj
Zamów w ciągu
HYDRASYNTH Keyboard
HYDRASYNTH Keyboard jest wręcz wymarzony zarówno dla projektantów dźwięku, jak i koncertujących muzyków. Silnik brzmieniowy został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wszechstronności. Jednocześnie interfejs użytkownika umożliwia szybką edycję patchy przy minimum przewijania stron menu i z wykorzystaniem wielu skrótów usprawniających obsługę.
Zaawansowany silnik syntezy wavetable, 3 oscylatory, dwa Mutatory i 2 filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle, sprawiają, że możliwości generowania brzmień są bezkonkurencyjne.
Jeśli chodzi o możliwości wykonawcze, klawiatura HYDRASYNTH DELUXE posiada 73-klawiszową klawiaturę Polytouch™, która oferuje polifoniczny aftertouch dla każdego dźwięku, i zapewnia ci ten szczególny rodzaj ekspresyjnego sterowania, który można znaleźć tylko w niektórych syntezatorach vintage.
Dodaj do tego 4-oktawowy kontroler wstęgowy oraz ergonomiczne koła pitch-bend i modulacji, a otrzymasz ekspresję i kontrolę, której aż do dzisiaj nie było w żadnym innym syntezatorze sprzętowym na rynku.
Klawiatura Polytouch™
- Nowa półważona klawiatura ASM Polytouch® ma nie tylko standardową dynamikę i aftertouch jak inne klawiatury, lecz także obsługuje w pełni polifoniczny aftertouch.
- W ostatnich latach firmy starają się znaleźć różne sposoby, aby dać klawiszowcom więcej możliwości lepszego wyrażania siebie. Problem w tym, że prawie nigdy tym nowym rozwiązaniem nie jest klawiatura, więc trzeba nauczyć się nowych technik, żeby grać na nowych instrumentach.
- Klawiatura Polytouch™ posiada wysokiej jakości klawisze w standardowym rozmiarze, dzięki czemu możesz od razu zacząć grać.
Oscylatory
- Możliwości generowania brzmienia są sercem każdego syntezatora.
- Trzy oscylatory dają wybór spośród 219 przebiegów jednocyklowych.
- Wavemorphing to funkcja, którą zazwyczaj można znaleźć w syntezatorach z fabrycznie ustawionymi tablicami wavetable. Tworzenie własnych tablic jest żmudne lub wręcz niemożliwe. W przeciwieństwie do większości syntezatorów wavetable, oscylatory 1 i 2 w syntezatorze HYDRASYNTH posiadają tryb WAVELIST.
- Ten tryb pozwala ci wybrać 8 przebiegów z banku 219 fal, ułożyć je w wybranej kolejności, a następnie przechodzić z jednego do drugiego.
Mutatory
Sygnał oscylatorów 1 i 2 kierowany jest do MUTATORÓW. Mutatory pozwalają na modulowanie i kształtowanie dźwięku na nowe (i stare) sposoby.
Każdy MUTANT pozwala na wybór jednego z następujących procesów:
- FM-Linear – do tworzenia klasycznych brzmień FM. Wybór wielu źródeł FM, w tym wejścia zewnętrzne.
- Wavestack™ – tworzy 5 kopii wchodzącego dźwięku i pozwala na ustawienie poziomu odstrojenia.
- Hard Sync – dzięki temu uzyskasz klasyczne brzmienia synchronizowanych przebiegów. Spróbuj zastosować Hard Sync z morphing wavetable dla zabawy.
- Pulse Width – powoduje modulację szerokości impulsu dowolnego dźwięku wejściowego.
- PW-Squeeze – jest to inna forma modulacji szerokości impulsu, która tworzy bardziej gładkie brzmienie.
- PW-ASM – tryb ten dzieli wchodzącą falę na 8 fragmentów i pozwala na ustawienie poziomu modulacji szerokości impulsu w każdej sekcji.
- Harmonic Sweep – powoduje przemiatanie harmonicznych wchodzącego dźwięku.
- PhazDiff – pobiera sygnał wejściowy, przesuwa fazę, a następnie tworzy różnice z oryginalnym sygnałem.
Mutant w trybie FM i Sync może również generować własne przebiegi, dzięki czemu nie musisz używać innego oscylatora…. Oczywiście routing jest elastyczny, więc jeśli chcesz, możesz wybrać inne oscylatory jako źródła modulacji.
Mikser/routing filtrów
- Sygnał 3 oscylatorów jest podawany do miksera razem z generatorem szumu i modulatorem pierścieniowym.
- Mikser umożliwia miksowanie poziomów oraz ustawienie panoramy sygnału wejściowego.
- Istnieje możliwość ustawienia poziomu wysyłki sygnałów z każdego źródła do filtrów 1 i 2.
- Filtry mogą być ustawione jako równoległe lub szeregowe, co zapewnia najwyższą wszechstronność.
Filtry
- Jeśli oscylatory i generatory tonów są sercem syntezatora, to filtry są jego duszą.
- Hydrasynth posiada dwa filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle.
- Pierwszy filtr zawiera 16 różnych modeli, co daje ci wiele możliwości dostosowania brzmienia do twoich potrzeb.
- Drugi filtr, 12 dB na oktawę, ma płynne przemiatanie w zakresie albo dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy albo dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy, podobnie jak w klasycznym filtrze SEM.
LFO
- Pięć generatorów wolnych przebiegów – LFO… TAK, 5.
- Podobnie jak silnik brzmieniowy, również LFO nie są tutaj zwyczajne.
- LFO w Hydrasynth posiadają tryb STEP, który pozwala na tworzenie patternów z maksymalnie 64 krokami. Posiadanie 5 mini sekwencerów krokowych daje niesamowite możliwości dalszego kształtowania własnego brzmienia. Oczywiście jest też 10 standardowych przebiegów do wyboru.
- Wszystkie LFO posiadają opcje delay, fade in, 3 tryby wyzwalania, wygładzanie, ustawienia fazy początkowej, tryb one-shot (dzięki czemu mogą działać jak obwiednie) oraz synchronizację BPM.
Obwiednie
- Pięć obwiedni DAHDSR… TAK 5.
- Zaawansowany silnik brzmieniowy potrzebuje wielu źródeł modulacji. Obwiednie posiadają 6 faz: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain i Release.
- Czas dla poszczególnych faz obwiedni może być ustawiany w sekundach lub w podziałach rytmicznych, dzięki czemu obwiednie są zsynchronizowane z utworem.
- Obwiednie można również zapętlić, aby tworzyły LFO, a ich kształt może być sterowany napięciowo w matrycy modulacji.
- Obwiednie mogą być dodatkowo wyzwalane z wielu źródeł (po aktualizacji 1.5).
Matryca modulacji
- Możliwości w zakresie modulacji Hydrasynth są nieograniczone.
- Dzięki 32 definiowanym przez użytkownika trasom modulacji będziesz miał wiele sposobów na wykorzystanie 29 źródeł modulacji i 155 celów modulacji.
- Prawie wszystko w silniku syntezatora może być celem modulacji, włączając w to efekty i arpeggiator.
- Punkty matrycy modulacji mogą również stać się celami modulacji.
- Źródła i cele modulacji obejmują złącza CV Mod In i Out oraz komunikaty MIDI CC.
Arpeggiator
- Arpeggiator pozwala na tworzenie standardowego arpeggia nutowego, ale posiada również możliwość tworzenia arpeggia frazowego. Parametry takie jak RATCHET i CHANCE pozwalają na wygenerowanie innych układów rytmicznych o pewnej dozie losowości, co umożliwia wprowadzenie trochę życia i spontaniczności do twojego wykonania.
- Możesz również modulować większość parametrów w arpeggiatorze, więc wyobraź sobie, że używasz LFO, obwiedni, polifonicznego aftertouch lub kontrolera wstęgowego do modyfikowania arpeggiów w czasie rzeczywistym.
CV/GATE – MIDI – USB
- HYDRASYNTH wyposażony jest w standardowe interfejsy MIDI i USB/MIDI, ale HYDRASYNTH sięga jeszcze głębiej i pozwala na użycie interfejsów CV/GATE do integracji syntezatora ze światem modularnym.
- Obsługuje on standardowe napięcia dla modularów Eurorack, standard Buchla 1,2V na oktawę, jak również niektóre z japońskich urządzeń V>Hz. Wejścia i wyjścia MOD pozwalają na modulację od DC do pełnego zakresu audio, rozszerzając możliwości modulacji.
Sekcja Main System
- Manipulatory znajdujące się w sekcji Main System służą do poruszania się po patchach zarówno w trybie SINGLE jak i MULTI, konfiguracji ustawień systemu i wyświetlania parametrów takich elementów jak obwiednie, kształty fal i filtry na ekranie OLED.
- Przyciski Init i Random pozwalają na odpowiednio: zainicjalizowanie lub zapewnienie losowości patcha lub konkretnych modułów poprzez ich wciśnięcie i przytrzymanie wraz z przyciskiem wyboru modułu.
- Naciśnięcie przycisku HOME powoduje powrót do nawigacji po patchach w prosty i łatwy sposób.
Sekcja Master Control
- Sekcja Master Control jest miejscem, w którym odbywa się cała edycja parametrów, nadawanie nazw patchom i obsługa Makr.
- Sekcja ta zawiera ekrany OLED, enkodery o wysokiej rozdzielczości z pierścieniami LED oraz 8 przycisków, została więc zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić ci dobre informacje zwrotne na temat tego, co się dzieje.
- Parametry VOICE dają ci dostęp do ustawień trybów gry, mikrostrojenia, analogowego feelingu, panoramy głosów i wielu innych funkcji.
Makra
- Makra zostały stworzone po to, aby umożliwić użytkownikowi zaawansowaną kontrolę nad silnikiem brzmieniowym podczas występów na żywo.
- 8 przypisywalnych enkoderów i przycisków może być kierowanych do 8 celów. Całkowite przekształcenie dźwięku może nastąpić po naciśnięciu przycisku lub obróceniu pokrętła.
Patche
- Hydrasynth wyposażony jest w 5 banków po 128 patchy. Do stworzenia 256 fabrycznych patchy zatrudniono jednych z najlepszych twórców brzmień.
- Znalezienie interesującego cię patcha i przeszukiwanie biblioteki ułatwia przeglądarka (BROWSER). Nasza wtyczka Patch Manager na komputery PC/Mac pozwala również na łatwe przenoszenie patchy w celu uporządkowania ich w dowolnej kolejności, jak również załadowanie nowej biblioteki brzmień w przyszłości.
Efekty
- Łańcuch efektów wykracza poza typowe efekty spotykane w innych syntezatorach. Efekty pre- i post- dają ci kilka unikalnych sposobów na obróbkę dźwięku.
- Delaye i pogłosy wzorowane są na najpopularniejszych efektach na rynku.
- Efekty są doskonałym sposobem na uzupełnienie twojego brzmienia bezpośrednio w instrumencie.
SPECYFIKACJA
Parametry fizyczne
- Metalowa obudowa: Stalowa góra i dół, aluminiowe panele boczne
- Klawiatura Polytouch™:
- Półważona
- Polifoniczny aftertouch
- Dynamiczna
- 4-oktawowy (67 cm) kontroler wstęgowy:
- Tryb Pitch bend
- Tryb sterowania CC – źródło modulacji
- Tryb Theremin – wyzwala obwiednie i steruje wysokością dźwięku: Płynna zamiana wysokości dźwięku lub wybór spośród wielu skal
- 5 banków pamięci po 128 patchy
- Wejścia i wyjścia CV/Gate:
- Obsługa wielu standardów CV/GATE
- CV: 1V na oktawę +/-5V, 1V na oktawę 0-10V, Hz > V +/-5 V, Hz > V 0-10 V, 1,2 V na oktawę
- Gate: V-trig, S-trig, 3 V, 5 V, 10 V
- Zakres Mod In/Out: +/5 V, 0-10 V, 0-5 V, 0-1 V
- Wejście i wyjście zegara:
- 1 PPS, 2 PPQ, 24 PPQ, 48 PPQ
- Napięcie zegara – 3V, 5V, 10V
- Obsługa wielu standardów CV/GATE
- MIDI IN/OUT/THRU
- Tryb Voice Overflow do rozszerzania liczby głosów za pomocą innego Hydrasyntha.
- Wejście pedału ekspresji
- Wejście pedału sustain
- Wejście automatycznie wykrywające polaryzację
- Wejście zasilacza
- Port USB: Obsługa USB MIDI In/Out
- Wymiary: 80 x 35 x 10,3 cm
- Waga: 10 kg
Specyfikacja ścieżki brzmieniowej
- 8-głosowa zaawansowana synteza Wavetable
- 2 oscylatory wavemorphingu:
- 219 przebiegów jednocyklowych
- Tablice Wavetable użytkownika – 8 wybieranych przez użytkownika „list przebiegów” dla każdego oscylatora do tworzenia własnych tablic Wavetable
- Każdy oscylator i patch może mieć własną tablicę Wavetable zdefiniowaną przez użytkownika
- Parametr WaveScan do modulacji przez tablice Wavetable.
- Keytracking – 0-200 %
- Zakres strojenia +/- 3 oktawy
- 1 oscylator o ustalonym przebiegu:
- 219 przebiegów jednocyklowych
- Zakres strojenia +/- 3 oktawy
- Keytracking – 0-200 %
- Po dwa mutatory na oscylator
- FM – liniowa synteza FM: Możliwość wyboru źródła modulacji – Sinus i trójkąt, OSC1, OSC2, OSC3, Mutatory A, B, C, D, generator szumu, modulator pierścieniowy, wejście External Mod 1&2.
- WaveStack – generuje 5 odstrojonych przebiegów ze źródła wejściowego. Regulacja poziomu odstrojenia
- Modulacja szerokości impulsu – regulacja szerokości impulsu dla WSZYSTKICH przebiegów.
- PWSqueeze – kompresuje środkową część przebiegu. Inny typ PWM
- PW-ASM – 8 regulowanych przez użytkownika punktów ściskania/rozciągania fali.
- Hard Sync – daje klasyczne brzmienie zsynchronizowanych przebiegów – Możliwość wyboru źródła sygnału wejściowego.
- Harmonic Sweep – powoduje przemiatanie harmonicznych wchodzącego dźwięku.
- PhazDiff – tworzy nowe brzmienie poprzez połączenie technik przesunięcia fazowego i sumowania.
- Regulacja Dry/Wet do miksowania oryginalnego źródła OSC
- Generator szumu: • Źródła szumu białego, różowego, brązowego, czerwonego, niebieskiego, fioletowego, szarego
- Modulator pierścieniowy:
- Wybór źródeł wejściowych: OSC1, OSC2, OSC3, szum, wszystkie wyjścia Mutatora, Wejście External Mod 1/2.
- Regulacja głębokości (Depth)
- Mikser źródeł dźwięku:
- Miks następujących źródeł: OSC1, OSC2, OSC3, Noise i Ring Mod.
- Regulacja panoramy dla każdego źródła
- Miks routingu filtrów
- Funkcja solo dla każdego źródła (status solo jest zapisywany w patchu)
- Dwa filtry:
- Routing szeregowy lub równoległy
- Filtr 1: współczesny filtr drabinkowy (skompensowany) 12 i 24 dB, filtr drabinkowy vintage (nieskompensowany) 12 i 24 dB, Threeler HP, LP, MS20 HP, LP, Bramka dolnoprzepustowa, STN LP, BP, HP, 1-biegunowy LP, 8-biegunowy LP, Filtr głosowy (Parametr kolejności samogłosek, Parametr formantu),
- Filtr 2:
- Płynna regulacja: dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy
- Płynna regulacja: dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy (typu Oberheim SEM)
- Specyfikacje modulacji
- 5 x Generator wolnych przebiegów (LFO):
- 10 fal statycznych: Sinus, trójkąt, kwadrat, piła w górę, piła w dół, S&H, Low random, szum, szerokość impulsu 25%, Szerokość impulsu 12,5%.
- Step Wave – 64 kroki, które użytkownik może ustawić (jak sekwencer krokowy). Wygładzanie kroków. Glide kroków. SemiLock do sekwencjonowania wysokości dźwięku.
- Synchronizacja zegara
- Faza początkowa
- Opóźnienie startu
- Fade in
- Wzmocnienie wyjścia głównego
- Tryby wyzwalania – mono, poly, free
- Tryb one shot
- 5 generatorów obwiedni:
- 6 stopniowa obwiednia DAHDSR: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain, Release
- Krzywe nachylenia dla faz obwiedni ADR: Regulacja od w pełni wykładniczej do w pełni logarytmicznej
- Opcja Tempo lub Time umożliwiająca ustawienie długości każdej fazy obwiedni.
- Zapętlanie faz obwiedni AHD do tworzenia modulacji typu LFO.
- Tryby wyzwalania – Legato, Reset, Retrigger
- Trigger Sources – do każdej obwiedni można przypisać do 4 źródeł wyzwalania.
- Matryca modulacji
- 32 gniazda dla tras modulacji źródło-cel
- Sloty matrycy mogą być celami modulacji
- 8 Pokręteł i przycisków Macro:
- Każde pokrętło makra umożliwia sterowanie dodatnie i ujemne dla 8 celów modulacji
- Makra mogą być celami modulacji.
- Arpeggiator:
- Parametry arpeggiatora mogą być celami modulacji.
- Tryby: W górę, w dół,w górę/w dół, w górę i w dół, losowo, kolejność nut, akord, pattern
- Oktawa: Zakres, 1,2,3,4
- Kolejność grania dźwięków: Góra, dół, góra/dół
- Swing
- Czas bramki
- Ratchet – powtarza dźwięki
- Chance – ustawia jak często ma miejsce Ratchet.
- Specyfikacja efektów
- Efekty pre- (przed Delayem i Reverbem): Chorus, Flanger, Rotary, Phaser, Lo-Fi, Tremolo, EQ, Compressor (z side chain), Distortion
- Delay: Tape, Ping-pong, Analog, PitchShift, Reverse, Filter delay
- Reverb: Hall, Room, Plate, Cloud
- Efekty post- (po Delayu i Reverbie): Chorus, Flanger, Rotary, Phaser, Lo-Fi, Tremolo, EQ, Compressor (z side chain), Distortion
- Parametry arpeggiatora mogą być celami modulacji.
Szczegóły dostawy produktu ASM HYDRASYNTH Keyboard - Wirtualny syntezator analogowy
Wysyłka z Warszawa, Polska.
Dostawa do
Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.
Zadaj pytanie odnośnie produktu
O producencie Ashun Sound Machines
ASM tworzy instrumenty muzyczne, które umożliwiają muzykom uwolnienie ich kreatywności i ekspresyjności.
Firma
- Siedziba producenta: Chiny
Produkty
- Liczba produktów: 7
- Liczba dostępnych produktów: 7