https://imuzyczny.pl/media/catalog/product/a/s/ashun-hydrasynth-keyboard-sythesizer-front.jpeg ‌ASM HYDRASYNTH Keyboard - Wirtualny syntezator analogowy front Zoom

‌ASM HYDRASYNTH Keyboard - Wirtualny syntezator analogowy

‌ASM HYDRASYNTH Keyboard - Wirtualny syntezator analogowy



Produkt dostępny: 2 Szt.

Magazyn główny

Sklep stacjonarny

Kup teraz, a towar wyślemy jeszcze dzisiaj

Zamów w ciągu

Raty już od: 216,55 zł miesięcznie (przy 30 ratach)
30 dni na zwrot
Bezpieczne zakupy
Gwarancja door-to-door
5 649,00 zł
i

Dostawa gratis dla zamówień od 250 zł

i

Gwarancja Door-to-door

i

Możliwość zwrotu - 30 dni

i

Dokumenty w formie elektronicznej


Parametry produktu
Model : HYDRASYNTH Keyboard
Kod produktu : SUP_MC4220
Gwarancja : 2 lata
Producent : Ashun Sound Machines
Liczba klawiszy : 49
Typ Klawiatury : Syntezatorowa
Port USB : TAK
Aftertouch : TAK
Pitch Bend / Modulation : TAK
Wyświetlacz : TAK
Interfejs MIDI : 1x In, 1x Out, 1x Thru
Złącze Pedału Sustain : TAK
Kolor : Czarny
Opis produktu
Szczegóły

HYDRASYNTH Keyboard

‌HYDRASYNTH Keyboard jest wręcz wymarzony zarówno dla projektantów dźwięku, jak i koncertujących muzyków. Silnik brzmieniowy został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wszechstronności. Jednocześnie interfejs użytkownika umożliwia szybką edycję patchy przy minimum przewijania stron menu i z wykorzystaniem wielu skrótów usprawniających obsługę.

Zaawansowany silnik syntezy wavetable, 3 oscylatory, dwa Mutatory i 2 filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle, sprawiają, że możliwości generowania brzmień są bezkonkurencyjne.

Jeśli chodzi o możliwości wykonawcze, klawiatura HYDRASYNTH DELUXE posiada 73-klawiszową klawiaturę Polytouch™, która oferuje polifoniczny aftertouch dla każdego dźwięku, i zapewnia ci ten szczególny rodzaj ekspresyjnego sterowania, który można znaleźć tylko w niektórych syntezatorach vintage.

Dodaj do tego 4-oktawowy kontroler wstęgowy oraz ergonomiczne koła pitch-bend i modulacji, a otrzymasz ekspresję i kontrolę, której aż do dzisiaj nie było w żadnym innym syntezatorze sprzętowym na rynku.

Klawiatura Polytouch™

  • Nowa półważona klawiatura ASM Polytouch® ma nie tylko standardową dynamikę i aftertouch jak inne klawiatury, lecz także obsługuje w pełni polifoniczny aftertouch.
  • W ostatnich latach firmy starają się znaleźć różne sposoby, aby dać klawiszowcom więcej możliwości lepszego wyrażania siebie. Problem w tym, że prawie nigdy tym nowym rozwiązaniem nie jest klawiatura, więc trzeba nauczyć się nowych technik, żeby grać na nowych instrumentach.
  • Klawiatura Polytouch™ posiada wysokiej jakości klawisze w standardowym rozmiarze, dzięki czemu możesz od razu zacząć grać.

Oscylatory

  • Możliwości generowania brzmienia są sercem każdego syntezatora.
  • Trzy oscylatory dają wybór spośród 219 przebiegów jednocyklowych.
  • Wavemorphing to funkcja, którą zazwyczaj można znaleźć w syntezatorach z fabrycznie ustawionymi tablicami wavetable. Tworzenie własnych tablic jest żmudne lub wręcz niemożliwe. W przeciwieństwie do większości syntezatorów wavetable, oscylatory 1 i 2 w syntezatorze HYDRASYNTH posiadają tryb WAVELIST.
  • Ten tryb pozwala ci wybrać 8 przebiegów z banku 219 fal, ułożyć je w wybranej kolejności, a następnie przechodzić z jednego do drugiego.

Mutatory

Sygnał oscylatorów 1 i 2 kierowany jest do MUTATORÓW. Mutatory pozwalają na modulowanie i kształtowanie dźwięku na nowe (i stare) sposoby.

Każdy MUTANT pozwala na wybór jednego z następujących procesów:

  • FM-Linear – do tworzenia klasycznych brzmień FM. Wybór wielu źródeł FM, w tym wejścia zewnętrzne.
  • Wavestack™ – tworzy 5 kopii wchodzącego dźwięku i pozwala na ustawienie poziomu odstrojenia.
  • Hard Sync – dzięki temu uzyskasz klasyczne brzmienia synchronizowanych przebiegów. Spróbuj zastosować Hard Sync z morphing wavetable dla zabawy.
  • Pulse Width – powoduje modulację szerokości impulsu dowolnego dźwięku wejściowego.
  • PW-Squeeze – jest to inna forma modulacji szerokości impulsu, która tworzy bardziej gładkie brzmienie.
  • PW-ASM – tryb ten dzieli wchodzącą falę na 8 fragmentów i pozwala na ustawienie poziomu modulacji szerokości impulsu w każdej sekcji.
  • Harmonic Sweep – powoduje przemiatanie harmonicznych wchodzącego dźwięku.
  • PhazDiff – pobiera sygnał wejściowy, przesuwa fazę, a następnie tworzy różnice z oryginalnym sygnałem.

Mutant w trybie FM i Sync może również generować własne przebiegi, dzięki czemu nie musisz używać innego oscylatora…. Oczywiście routing jest elastyczny, więc jeśli chcesz, możesz wybrać inne oscylatory jako źródła modulacji.

Mikser/routing filtrów

  • Sygnał 3 oscylatorów jest podawany do miksera razem z generatorem szumu i modulatorem pierścieniowym.
  • Mikser umożliwia miksowanie poziomów oraz ustawienie panoramy sygnału wejściowego.
  • Istnieje możliwość ustawienia poziomu wysyłki sygnałów z każdego źródła do filtrów 1 i 2.
  • Filtry mogą być ustawione jako równoległe lub szeregowe, co zapewnia najwyższą wszechstronność.

Filtry

  • Jeśli oscylatory i generatory tonów są sercem syntezatora, to filtry są jego duszą.
  • Hydrasynth posiada dwa filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle.
  • Pierwszy filtr zawiera 16 różnych modeli, co daje ci wiele możliwości dostosowania brzmienia do twoich potrzeb.
  • Drugi filtr, 12 dB na oktawę, ma płynne przemiatanie w zakresie albo dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy albo dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy, podobnie jak w klasycznym filtrze SEM.

LFO

  • Pięć generatorów wolnych przebiegów – LFO… TAK, 5.
  • Podobnie jak silnik brzmieniowy, również LFO nie są tutaj zwyczajne.
  • LFO w Hydrasynth posiadają tryb STEP, który pozwala na tworzenie patternów z maksymalnie 64 krokami. Posiadanie 5 mini sekwencerów krokowych daje niesamowite możliwości dalszego kształtowania własnego brzmienia. Oczywiście jest też 10 standardowych przebiegów do wyboru.
  • Wszystkie LFO posiadają opcje delay, fade in, 3 tryby wyzwalania, wygładzanie, ustawienia fazy początkowej, tryb one-shot (dzięki czemu mogą działać jak obwiednie) oraz synchronizację BPM.

Obwiednie

  • Pięć obwiedni DAHDSR… TAK 5.
  • Zaawansowany silnik brzmieniowy potrzebuje wielu źródeł modulacji. Obwiednie posiadają 6 faz: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain i Release.
  • Czas dla poszczególnych faz obwiedni może być ustawiany w sekundach lub w podziałach rytmicznych, dzięki czemu obwiednie są zsynchronizowane z utworem.
  • Obwiednie można również zapętlić, aby tworzyły LFO, a ich kształt może być sterowany napięciowo w matrycy modulacji.
  • Obwiednie mogą być dodatkowo wyzwalane z wielu źródeł (po aktualizacji 1.5).

Matryca modulacji

  • Możliwości w zakresie modulacji Hydrasynth są nieograniczone.
  • Dzięki 32 definiowanym przez użytkownika trasom modulacji będziesz miał wiele sposobów na wykorzystanie 29 źródeł modulacji i 155 celów modulacji.
  • Prawie wszystko w silniku syntezatora może być celem modulacji, włączając w to efekty i arpeggiator.
  • Punkty matrycy modulacji mogą również stać się celami modulacji.
  • Źródła i cele modulacji obejmują złącza CV Mod In i Out oraz komunikaty MIDI CC.

Arpeggiator

  • Arpeggiator pozwala na tworzenie standardowego arpeggia nutowego, ale posiada również możliwość tworzenia arpeggia frazowego. Parametry takie jak RATCHET i CHANCE pozwalają na wygenerowanie innych układów rytmicznych o pewnej dozie losowości, co umożliwia wprowadzenie trochę życia i spontaniczności do twojego wykonania.
  • Możesz również modulować większość parametrów w arpeggiatorze, więc wyobraź sobie, że używasz LFO, obwiedni, polifonicznego aftertouch lub kontrolera wstęgowego do modyfikowania arpeggiów w czasie rzeczywistym.

CV/GATE – MIDI – USB

  • HYDRASYNTH wyposażony jest w standardowe interfejsy MIDI i USB/MIDI, ale HYDRASYNTH sięga jeszcze głębiej i pozwala na użycie interfejsów CV/GATE do integracji syntezatora ze światem modularnym.
  • Obsługuje on standardowe napięcia dla modularów Eurorack, standard Buchla 1,2V na oktawę, jak również niektóre z japońskich urządzeń V>Hz. Wejścia i wyjścia MOD pozwalają na modulację od DC do pełnego zakresu audio, rozszerzając możliwości modulacji.

Sekcja Main System

  • Manipulatory znajdujące się w sekcji Main System służą do poruszania się po patchach zarówno w trybie SINGLE jak i MULTI, konfiguracji ustawień systemu i wyświetlania parametrów takich elementów jak obwiednie, kształty fal i filtry na ekranie OLED.
  • Przyciski Init i Random pozwalają na odpowiednio: zainicjalizowanie lub zapewnienie losowości patcha lub konkretnych modułów poprzez ich wciśnięcie i przytrzymanie wraz z przyciskiem wyboru modułu.
  • Naciśnięcie przycisku HOME powoduje powrót do nawigacji po patchach w prosty i łatwy sposób.

Sekcja Master Control

  • Sekcja Master Control jest miejscem, w którym odbywa się cała edycja parametrów, nadawanie nazw patchom i obsługa Makr.
  • Sekcja ta zawiera ekrany OLED, enkodery o wysokiej rozdzielczości z pierścieniami LED oraz 8 przycisków, została więc zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić ci dobre informacje zwrotne na temat tego, co się dzieje.
  • Parametry VOICE dają ci dostęp do ustawień trybów gry, mikrostrojenia, analogowego feelingu, panoramy głosów i wielu innych funkcji.

Makra

  • Makra zostały stworzone po to, aby umożliwić użytkownikowi zaawansowaną kontrolę nad silnikiem brzmieniowym podczas występów na żywo.
  • 8 przypisywalnych enkoderów i przycisków może być kierowanych do 8 celów. Całkowite przekształcenie dźwięku może nastąpić po naciśnięciu przycisku lub obróceniu pokrętła.

Patche

  • Hydrasynth wyposażony jest w 5 banków po 128 patchy. Do stworzenia 256 fabrycznych patchy zatrudniono jednych z najlepszych twórców brzmień.
  • Znalezienie interesującego cię patcha i przeszukiwanie biblioteki ułatwia przeglądarka (BROWSER). Nasza wtyczka Patch Manager na komputery PC/Mac pozwala również na łatwe przenoszenie patchy w celu uporządkowania ich w dowolnej kolejności, jak również załadowanie nowej biblioteki brzmień w przyszłości.

Efekty

  • Łańcuch efektów wykracza poza typowe efekty spotykane w innych syntezatorach. Efekty pre- i post- dają ci kilka unikalnych sposobów na obróbkę dźwięku.
  • Delaye i pogłosy wzorowane są na najpopularniejszych efektach na rynku.
  • Efekty są doskonałym sposobem na uzupełnienie twojego brzmienia bezpośrednio w instrumencie.

SPECYFIKACJA

Parametry fizyczne

  • Metalowa obudowa: Stalowa góra i dół, aluminiowe panele boczne
  • Klawiatura Polytouch™:
    • Półważona
    • Polifoniczny aftertouch
    • Dynamiczna
  • 4-oktawowy (67 cm) kontroler wstęgowy:
    • Tryb Pitch bend
    • Tryb sterowania CC – źródło modulacji
    • Tryb Theremin – wyzwala obwiednie i steruje wysokością dźwięku: Płynna zamiana wysokości dźwięku lub wybór spośród wielu skal
  • 5 banków pamięci po 128 patchy
  • Wejścia i wyjścia CV/Gate:
    • Obsługa wielu standardów CV/GATE
      • CV: 1V na oktawę +/-5V, 1V na oktawę 0-10V, Hz > V +/-5 V, Hz > V 0-10 V, 1,2 V na oktawę
      • Gate: V-trig, S-trig, 3 V, 5 V, 10 V
      • Zakres Mod In/Out: +/5 V, 0-10 V, 0-5 V, 0-1 V
    • Wejście i wyjście zegara:
      • 1 PPS, 2 PPQ, 24 PPQ, 48 PPQ
      • Napięcie zegara – 3V, 5V, 10V
  • MIDI IN/OUT/THRU
    • Tryb Voice Overflow do rozszerzania liczby głosów za pomocą innego Hydrasyntha.
    • Wejście pedału ekspresji
    • Wejście pedału sustain
    • Wejście automatycznie wykrywające polaryzację
    • Wejście zasilacza
  • Port USB: Obsługa USB MIDI In/Out
  • Wymiary: 80 x 35 x 10,3 cm
  • Waga: 10 kg

Specyfikacja ścieżki brzmieniowej

  • 8-głosowa zaawansowana synteza Wavetable
  • 2 oscylatory wavemorphingu:
    • 219 przebiegów jednocyklowych
    • Tablice Wavetable użytkownika – 8 wybieranych przez użytkownika „list przebiegów” dla każdego oscylatora do tworzenia własnych tablic Wavetable
    • Każdy oscylator i patch może mieć własną tablicę Wavetable zdefiniowaną przez użytkownika
    • Parametr WaveScan do modulacji przez tablice Wavetable.
    • Keytracking – 0-200 %
    • Zakres strojenia +/- 3 oktawy
  • 1 oscylator o ustalonym przebiegu:
    • 219 przebiegów jednocyklowych
    • Zakres strojenia +/- 3 oktawy
    • Keytracking – 0-200 %
  • Po dwa mutatory na oscylator
    • FM – liniowa synteza FM: Możliwość wyboru źródła modulacji – Sinus i trójkąt, OSC1, OSC2, OSC3, Mutatory A, B, C, D, generator szumu, modulator pierścieniowy, wejście External Mod 1&2.
    • WaveStack – generuje 5 odstrojonych przebiegów ze źródła wejściowego. Regulacja poziomu odstrojenia
    • Modulacja szerokości impulsu – regulacja szerokości impulsu dla WSZYSTKICH przebiegów.
    • PWSqueeze – kompresuje środkową część przebiegu. Inny typ PWM
    • PW-ASM – 8 regulowanych przez użytkownika punktów ściskania/rozciągania fali.
    • Hard Sync – daje klasyczne brzmienie zsynchronizowanych przebiegów – Możliwość wyboru źródła sygnału wejściowego.
    • Harmonic Sweep – powoduje przemiatanie harmonicznych wchodzącego dźwięku.
    • PhazDiff – tworzy nowe brzmienie poprzez połączenie technik przesunięcia fazowego i sumowania.
    • Regulacja Dry/Wet do miksowania oryginalnego źródła OSC
  • Generator szumu: • Źródła szumu białego, różowego, brązowego, czerwonego, niebieskiego, fioletowego, szarego
  • Modulator pierścieniowy:
    • Wybór źródeł wejściowych: OSC1, OSC2, OSC3, szum, wszystkie wyjścia Mutatora, Wejście External Mod 1/2.
    • Regulacja głębokości (Depth)
  • Mikser źródeł dźwięku:
    • Miks następujących źródeł: OSC1, OSC2, OSC3, Noise i Ring Mod.
    • Regulacja panoramy dla każdego źródła
    • Miks routingu filtrów
    • Funkcja solo dla każdego źródła (status solo jest zapisywany w patchu)
  • Dwa filtry:
    • Routing szeregowy lub równoległy
    • Filtr 1: współczesny filtr drabinkowy (skompensowany) 12 i 24 dB, filtr drabinkowy vintage (nieskompensowany) 12 i 24 dB,  Threeler HP, LP, MS20 HP, LP, Bramka dolnoprzepustowa, STN LP, BP, HP,  1-biegunowy LP, 8-biegunowy LP, Filtr głosowy (Parametr kolejności samogłosek, Parametr formantu),
    • Filtr 2:
    • Płynna regulacja: dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy
    • Płynna regulacja: dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy (typu Oberheim SEM)
  • Specyfikacje modulacji
  • 5 x Generator wolnych przebiegów (LFO):
    • 10 fal statycznych: Sinus, trójkąt, kwadrat, piła w górę, piła w dół, S&H, Low random, szum, szerokość impulsu 25%, Szerokość impulsu 12,5%.
    • Step Wave – 64 kroki, które użytkownik może ustawić (jak sekwencer krokowy).  Wygładzanie kroków. Glide kroków. SemiLock do sekwencjonowania wysokości dźwięku.
    • Synchronizacja zegara
    • Faza początkowa
    • Opóźnienie startu
    • Fade in
    • Wzmocnienie wyjścia głównego
    • Tryby wyzwalania – mono, poly, free
    • Tryb one shot
  • 5 generatorów obwiedni:
    • 6 stopniowa obwiednia DAHDSR: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain, Release
    • Krzywe nachylenia dla faz obwiedni ADR: Regulacja od w pełni wykładniczej do w pełni logarytmicznej
    • Opcja Tempo lub Time umożliwiająca ustawienie długości każdej fazy obwiedni.
    • Zapętlanie faz obwiedni AHD do tworzenia modulacji typu LFO.
    • Tryby wyzwalania – Legato, Reset, Retrigger
    • Trigger Sources – do każdej obwiedni można przypisać do 4 źródeł wyzwalania.
  • Matryca modulacji
    • 32 gniazda dla tras modulacji źródło-cel
    • Sloty matrycy mogą być celami modulacji
  • 8 Pokręteł i przycisków Macro:
    • Każde pokrętło makra umożliwia sterowanie dodatnie i ujemne dla 8 celów modulacji
    • Makra mogą być celami modulacji.
  • Arpeggiator:
    • Parametry arpeggiatora mogą być celami modulacji.
      • Tryby: W górę, w dół,w górę/w dół, w górę i w dół, losowo, kolejność nut, akord, pattern
      • Oktawa: Zakres, 1,2,3,4
      • Kolejność grania dźwięków: Góra, dół, góra/dół
      • Swing
      • Czas bramki
      • Ratchet – powtarza dźwięki
      • Chance – ustawia jak często ma miejsce Ratchet.
    • Specyfikacja efektów
      • Efekty pre- (przed Delayem i Reverbem): Chorus, Flanger, Rotary, Phaser, Lo-Fi, Tremolo, EQ, Compressor (z side chain), Distortion
      • Delay: Tape, Ping-pong, Analog, PitchShift, Reverse, Filter delay
      • Reverb: Hall, Room, Plate, Cloud
      • Efekty post- (po Delayu i Reverbie): Chorus, Flanger, Rotary, Phaser, Lo-Fi, Tremolo, EQ, Compressor (z side chain), Distortion
Dostawa

Szczegóły dostawy produktu ‌ASM HYDRASYNTH Keyboard - Wirtualny syntezator analogowy

Wysyłka z Warszawa, Polska.

Dostawa do

Kraj
Kod pocztowy

Kod pocztowy niepoprawny

Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie odnośnie produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

ASM tworzy instrumenty muzyczne, które umożliwiają muzykom uwolnienie ich kreatywności i ekspresyjności.

OFirma

  • Siedziba producenta: Chiny

PProdukty

  • Liczba produktów: 7
  • Liczba dostępnych produktów: 7
Dowiedz się więcej o producencie Ashun Sound Machines