https://imuzyczny.pl/media/catalog/product/a/s/ashun-hydrasynth-deluxe-sythesizer-front.jpeg ‌ASM HYDRASYNTH Deluxe - Wirtualny syntezator analogowy front Zoom

ASM HYDRASYNTH Deluxe - Wirtualny syntezator analogowy

‌ASM HYDRASYNTH Deluxe - Wirtualny syntezator analogowy



Produkt dostępny: 4 Szt.

Magazyn główny

Sklep stacjonarny

Raty już od: 326,29 zł miesięcznie (przy 30 ratach)
30 dni na zwrot
Bezpieczne zakupy
Gwarancja door-to-door
7 790,00 zł
i

Dostawa gratis dla zamówień od 250 zł

i

Gwarancja Door-to-door

i

Możliwość zwrotu - 30 dni

i

Dokumenty w formie elektronicznej


Parametry produktu
Model : HYDRASYNTH Deluxe
Kod produktu : SUP_MC4221
Gwarancja : 2 lata
Producent : Ashun Sound Machines
Waga bez opak.: 13.5 kg
Opis produktu
Szczegóły

HYDRASYNTH DELUXE

‌HYDRASYNTH DELUXE to flagowy Hydrasynth, oferujący podwójny silnik brzmieniowy i największą jak dotąd klawiaturę z polifonicznym aftertouch, ASM PolyTouch®. Interfejs użytkownika został zaprojektowany z najwyższą dbałością o szczegóły i zapewnia szybką obsługę.

Każdy z dwóch silników brzmieniowych posiada 3 oscylatory, dwa mutatory i 2 filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle. Oba silniki brzmieniowe mają własne, oddzielne, analogowe, symetryczne wyjścia audio. Możliwości generowania brzmień są po prostu niezrównane.

Jeśli chodzi o możliwości wykonawcze, HYDRASYNTH DELUXE posiada 73-klawiszową klawiaturę Polytouch™, która oferuje polifoniczny aftertouch dla każdego dźwięku, dając ci ten szczególny rodzaj ekspresyjnego sterowania, dostępny tylko w niektórych syntezatorach vintage.

Dodaj do tego 4-oktawowy kontroler wstęgowy oraz ergonomiczne koła pitch-bend i modulacji, a otrzymasz ekspresję i kontrolę, której aż do dzisiaj nie było w żadnym innym syntezatorze sprzętowym na rynku.

Dwa silniki brzmieniowe

  • HYDRASYNTH DELUXE oferuje 16 głosów polifonii w trybie SINGLE, które mogą być rozdzielone na dwa całkowicie odrębne 8 głosowe silniki brzmieniowe w trybie MULTI.
  • Dwa tryby MULTI z podziałem silnika brzmieniowego obejmują: KEYSPLIT, który tworzy klasyczny podział klawiatury pomiędzy dwa patche, oraz DUAL, który umożliwia nakładanie na siebie dwóch patchy wzdłuż całej klawiatury.
  • Na panelu dostępne jest specjalne pokrętło do bezpośredniej regulacji miksu pomiędzy częścią LOWER i UPPER programu MULTI. Dostępne są również oddzielne stereofoniczne wyjścia audio i osobne kanały MIDI dla prawdziwej pracy bi-timbralowej.

Klawiatura Polytouch™

  • HYDRASYNTH DELUXE wyposażony jest w 73-klawiszową półważoną klawiaturę ASM Polytouch® z możliwością włączenia dynamiki i aftertouch, w tym również w pełni polifonicznego aftertouch.
  • W ostatnich latach firmy starają się znaleźć różne sposoby, aby dać klawiszowcom więcej możliwości lepszego wyrażania siebie. Problem w tym, że prawie nigdy tym nowym rozwiązaniem nie jest klawiatura, więc trzeba się nauczyć nowych technik, żeby grać na nowych instrumentach.
  • 73-klawiszowa klawiatura Polytouch™ posiada wysokiej jakości klawisze w standardowym rozmiarze, dzięki czemu możesz od razu zacząć grać.

Kontroler wstęgowy

  • Dodaj ekspresji do każdego patcha za pomocą 4-oktawowego kontrolera wstęgowego, umieszczonego w idealnym miejscu, nad klawiaturą.
  • Kontroler wstęgowy może zostać dowolnie przypisany jako źródło w matrycy modulacji, ale może być również użyty w trybie Thereminu, w którym będzie wysyłał zarówno komunikaty dotyczące wyzwalania dźwięku, jak i jego wysokości.

Oscylatory

  • Możliwości generowania brzmienia są sercem każdego syntezatora.
  • Oscylatory dają wybór spośród 219 przebiegów jednocyklowych.
  • Wavemorphing to funkcja, którą zazwyczaj można znaleźć w syntezatorach z fabrycznie ustawionymi tablicami wavetable. Tworzenie własnych tablic jest żmudne lub wręcz niemożliwe. W przeciwieństwie do większości syntezatorów wavetable, oscylatory 1 i 2 w syntezatorze HYDRASYNTH posiadają tryb WAVELIST.
  • Tryb ten pozwala ci wybrać 8 przebiegów z banku 219 fal, ułożyć je wybranej przez siebie kolejności, a następnie przechodzić z jednego do drugiego.

Mutatory

Oscylatory 1 i 2 są kierowane do MUTATORÓW. Mutatory pozwalają na modulowanie i kształtowanie dźwięku na nowe (i stare) sposoby.

Każdy MUTANT pozwala na wybór jednego z następujących procesów:

  • FM-Linear – do tworzenia klasycznych brzmień FM. Wybór wielu źródeł FM, w tym wejścia zewnętrzne.
  • Wavestack™ – tworzy 5 kopii wchodzącego dźwięku i pozwala na ustawienie poziomu odstrojenia.
  • Hard Sync – dzięki temu uzyskasz klasyczne brzmienia synchronizowanych przebiegów. Spróbuj zastosować Hard Sync z morphing wavetable dla zabawy.
  • Pulse Width – powoduje modulację szerokości impulsu dowolnego dźwięku wejściowego.
  • PW-Squeeze – jest to inna forma modulacji szerokości impulsu, która tworzy bardziej gładkie brzmienie.
  • PW-ASM – tryb ten dzieli wchodzącą falę na 8 fragmentów i pozwala na ustawienie poziomu modulacji szerokości impulsu w każdej sekcji.
  • Harmonic Sweep – powoduje przemiatanie harmonicznych wchodzącego dźwięku.
  • PhazDiff – pobiera sygnał wejściowy, przesuwa fazę, a następnie tworzy różnice z oryginalnym sygnałem.

Mutant w trybie FM i Sync może również generować własne przebiegi, dzięki czemu nie musisz używać innego oscylatora…. Oczywiście routing jest elastyczny, więc jeśli chcesz, możesz wybrać inne oscylatory jako źródła modulacji.

  • Mikser/routing filtrów
  • Sygnał oscylatorów podawany jest do miksera razem z generatorem szumu i modulatorem pierścieniowym.
  • Mikser umożliwia miksowanie poziomów oraz ustawienie panoramy sygnału wejściowego.
  • Istnieje możliwość regulacji poziomu wysyłki sygnału z każdego źródła do filtrów 1 i 2.
  • Filtry mogą być ustawione jako równoległe lub szeregowe, co zapewnia najwyższą wszechstronność.

Filtry

  • Jeśli oscylatory i generatory tonów są sercem syntezatora, to filtry są jego duszą.
  • Pierwszy filtr posiada 16 różnych modeli do wyboru, dzięki czemu masz wiele możliwości dostosowania brzmienia do twoich potrzeb.
  • Drugi filtr, 12 dB na oktawę, ma płynne przemiatanie w zakresie albo dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy albo dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy, podobnie jak w klasycznym filtrze SEM.

LFO

  • Pięć generatorów wolnych przebiegów (LFO)… TAK, 5.
  • Podobnie jak silnik brzmieniowy syntezatora HYDRASYNTH, również LFO nie są zwyczajne.
  • LFO posiadają tryb STEP, który pozwala na tworzenie patternów z maksymalnie 64 krokami. Posiadanie 5 mini sekwencerów krokowych daje niesamowite możliwości dalszego kształtowania własnego brzmienia.
  • Oczywiście jest też 10 standardowych przebiegów do wyboru.
  • Wszystkie LFO posiadają delay, fade in, 3 tryby wyzwalania, wygładzanie, ustawianie fazy początkowej, tryb one-shot (dzięki czemu mogą działać jak obwiednie) oraz synchronizację BPM.

Obwiednie

  • Pięć obwiedni DAHDSR… TAK, 5.
  • Zaawansowany silnik brzmieniowy potrzebuje wielu źródeł modulacji. Obwiednie posiadają 6 faz: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain i Release.
  • Czas dla poszczególnych faz obwiedni może być ustawiany w sekundach lub w podziałach rytmicznych, dzięki czemu zapewnia obwiednie, które są zsynchronizowane z utworem.
  • Obwiednie można również zapętlić, aby tworzyły LFO, których kształt może być sterowany napięciowo w matrycy modulacji.
  • Obwiednie mogą być dodatkowo wyzwalane z wielu źródeł.

Matryca modulacji

  • Możliwości modulacji w Hydrasynth są nieograniczone.
  • Dzięki 32 definiowanym przez użytkownika trasom modulacji będziesz miał wiele sposobów na wykorzystanie 29 źródeł modulacji i 155 celów modulacji.
  • Prawie wszystko w silniku syntezatora może być celem modulacji, włączając w to efekty i arpeggiator.
  • Punkty matrycy modulacji mogą również stać się celami modulacji.
  • Źródła i cele modulacji obejmują również złącza CV Mod In i Out oraz komunikaty MIDI CC

Arpeggiator

  • W trybie MULTI partia UPPER i LOWER może mieć własne, oddzielne ustawienia arpeggiatora.
  • Arpeggiator pozwala na tworzenie standardowego arpeggia nutowego, ale posiada również możliwość tworzenia arpeggia frazowego. Parametry takie jak RATCHET i CHANCE umożliwiają wygenerowanie innych układów rytmicznych o pewnej dozie losowości, co pozwoli na wprowadzenie trochę życia i spontaniczności do twojego wykonania.
  • Możesz również modulować większość parametrów w arpeggiatorze, więc wyobraź sobie, że używasz LFO, obwiedni, polifonicznego aftertouch lub kontrolera wstęgowego do modyfikowania arpeggiów w czasie rzeczywistym.

CV/GATE – MIDI – USB

  • HYDRASYNTH DELUXE może w trybie MULTI mieć przypisane do partii LOWER i UPPER oddzielne kanały MIDI. Ustawienia CV/GATE będą reagowały na partię UPPER.
  • Syntezator wyposażony jest w standardowe interfejsy MIDI i USB/MIDI, ale HYDRASYNTH sięga jeszcze głębiej i pozwala na użycie interfejsów CV/GATE do integracji syntezatora ze światem modularnym.
  • Obsługuje on standardowe napięcia dla modularów Eurorack, standard Buchla 1,2V na oktawę, jak również niektóre z japońskich urządzeń V>Hz. Wejścia i wyjścia MOD pozwalają na modulację od DC do pełnego zakresu audio, rozszerzając możliwości modulacji.

Sekcja Main System

  • Manipulatory znajdujące się w sekcji Main System służą do poruszania się po patchach, konfiguracji ustawień systemu i wyświetlania parametrów takich elementów jak obwiednie, kształty fal i filtry na ekranie OLED.
  • Przyciski Init i Random pozwalają na odpowiednio: zainicjalizowanie lub zapewnienie losowości patcha lub konkretnych modułów poprzez ich wciśnięcie i przytrzymanie wraz z przyciskiem wyboru modułu.
  • Naciśnięcie przycisku HOME powoduje powrót do nawigacji po patchach w prosty i łatwy sposób.

Sekcja Master Control

  • Sekcja Master Control jest miejscem, w którym odbywa się cała edycja parametrów, nadawanie nazw patchom i obsługa Makr.
  • Dzięki zastosowaniu ekranów OLED, enkoderów o wysokiej rozdzielczości z pierścieniami LED oraz 8 przycisków sekcja ta została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić ci dobre informacje zwrotne na temat tego, co się dzieje.
  • Parametry VOICE zapewniają dostęp do ustawień trybów gry, mikrostrojenia, analogowego feelingu, panoramy głosów i wielu innych funkcji.

Makra

  • Makra zostały stworzone po to, aby umożliwić użytkownikowi zaawansowaną kontrolę nad silnikiem brzmieniowym podczas występów na żywo.
  • W HYDRASYNTH DELUXE możliwe jest jednoczesne sterowanie makrami partii LOWER i UPPER w trybie MULTI.
  • 8 przypisywalnych enkoderów i przycisków może być kierowanych do 8 celów. Całkowite przekształcenie dźwięku może nastąpić po naciśnięciu przycisku lub obróceniu pokrętła.

Patche

  • Hydrasynth w trybie SINGLE zapewnia 8 banków po 128 patchy. Dostępnych jest 5 banków po 128 brzmień w trybie MULTI, zawierających brzmienia LOWER i UPPER, które są odrębne od patchy trybu SINGLE.
  • Znalezienie interesującego cię patcha i przeszukiwanie biblioteki ułatwia przeglądarka (BROWSER). Z kolei aplikacja Patch Manager na komputery PC/Mac pozwala również na łatwe przenoszenie patchy w celu uporządkowania ich w dowolnej kolejności jak również załadowanie nowej biblioteki brzmień w przyszłości.

Efekty

  • Łańcuch efektów wykracza poza typowe efekty spotykane w innych syntezatorach. Efekty pre- i post- oferują kilka unikalnych sposobów na obróbkę dźwięku.
  • Tryb MULTI W HYDRASYNTH DELUXE umożliwia pracę dwóch całkowicie oddzielnych łańcuchów efektów dla partii LOWER i UPPER.
  • Delaye i pogłosy wzorowane są na najpopularniejszych efektach na rynku.
  • Efekty są doskonałym sposobem na uzupełnienie twojego brzmienia bezpośrednio w instrumencie.
Dostawa

Szczegóły dostawy produktu ASM HYDRASYNTH Deluxe - Wirtualny syntezator analogowy

Wysyłka z Warszawa, Polska.

Dostawa do

Kraj
Kod pocztowy

Kod pocztowy niepoprawny

Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie odnośnie produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

ASM tworzy instrumenty muzyczne, które umożliwiają muzykom uwolnienie ich kreatywności i ekspresyjności.

OFirma

  • Siedziba producenta: Chiny

PProdukty

  • Liczba produktów: 9
  • Liczba dostępnych produktów: 8
Dowiedz się więcej o producencie Ashun Sound Machines