https://imuzyczny.pl/media/catalog/product/a/r/art_pro_channel_iii_angle.jpg ART PRO CHANNEL III - angle Zoom

ART PRO CHANNEL III - Przedwzmacniacz Mikrofonowy z Kompresorem Multivoice i EQ

Pro Channel III to w pełni wyposażony channel strip z przełączaną impedancją mikrofonową, dwoma trybami kompresji (Tube/Opto oraz FET) i półparametrycznym korektorem EQ. Zaprojektowany z myślą o muzykach studyjnych poszukujących wszechstronnego preampu o charakterystycznym, lampowym brzmieniu.

Produkt dostępny: 1 Szt.

Magazyn główny

Sklep stacjonarny

Raty już od: 100,49 zł miesięcznie (przy 30 ratach)
30 dni na zwrot
Bezpieczne zakupy
Gwarancja door-to-door
Darmowy zwrot InPost
2 399,00 zł
i

Dostawa gratis dla zamówień od 250 zł

i

Gwarancja Door-to-door

i

Możliwość zwrotu - 30 dni

i

Dokumenty w formie elektronicznej


Parametry produktu
Model : PRO CHANNEL III
Kod produktu : SUP_IJ347
Gwarancja : 2 lata
Gwarancja Producenta : 3 lata
Producent : ART
Waga bez opak.: 4.7 kg
Ilość kanałów : 1
Ilość wejść mikrofonowych : 1
Wejście Instrumentalne : TAK
Kompresor/Limiter : TAK
Equalizer : TAK
Zasilanie phantom : TAK
Wyjścia Analogowe : JACK 6,3mm, XLR
Wyjścia cyfrowe : NIE
Opis produktu
Szczegóły

ART PRO CHANNEL III - Przedwzmacniacz Mikrofonowy z Kompresorem i EQ

Pro Channel III to w pełni wyposażony channel strip z przełączaną impedancją mikrofonową, dwoma trybami kompresji i półparametrycznym korektorem EQ.

Nowością w tej wersji jest kompresor oferujący tryby Tube/Opto oraz FET, zapewniające gładką lub dynamiczną kontrolę dźwięku. Sekcje kompresora i EQ można teraz zamieniać miejscami za pomocą jednego przycisku, a panel przedni został uproszczony dla szybszej i prostszej obsługi.

Przedwzmacniacz mikrofonowy posiada dyskretny stopień wejściowy FET i oferuje do 60 dB wzmocnienia, wraz z regulowanym filtrem dolnoprzepustowym do eliminacji dudnienia i poprawy niskich tonów.

Sekcja EQ oferuje przełączane częstotliwości półki niskotonowej, regulowane pasma niskich i wysokich średnich częstotliwości (każde z zakresem ponad 4 oktaw) oraz półkę wysokotonową przy 12 kHz.

Pro Channel III sprawdza się również jako wszechstronny interfejs DI dla instrumentów. Podłączenie kabla do przedniego wejścia 1/4" TRS automatycznie dezaktywuje tylne wejście XLR, co pozwala nagrywać bezpośrednio bez odłączania mikrofonu lub sygnału liniowego.

Zaprojektowany z myślą o muzykach studyjnych poszukujących wszechstronnego preampu o charakterystycznym, lampowym brzmieniu, Pro Channel III oferuje elastyczność i wierność potrzebną do kształtowania i wzbogacania dowolnego źródła dźwięku.

Główne cechy

  • Przedwzmacniacz mikrofonowy klasy A FET
  • Przełączalna impedancja mikrofonowa
  • Wejście High Z 1/4" TRS na panelu przednim
  • Sekwencje kompresora i EQ z możliwością zmiany kolejności i niezależnego wyłączania
  • Tryby kompresora Tube/Opto oraz FET
  • 4-pasmowy półparametryczny EQ i regulowany filtr dolnoprzepustowy
  • Punkt insertowy po etapie przedwzmacniacza
  • Tryby pracy +4 dBu lub -10 dBV
  • Uniwersalny wewnętrzny zasilacz

Specyfikacja

  • Pasmo przenoszenia: 12 Hz do 100 kHz (+0, -1 dB)
  • Zakres dynamiki: >110 dB (ważone “A”)
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD: <0.009%
  • CMRR: >90 dB
  • Równoważny szum wejściowy: -128 dBu (Mic/Line, ważone „A”), -109 dBu (Instrument, ważone „A”)
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu (tryb +4 dBu), +13 dBu (tryb -10 dBV)
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +26 dBu (zbalansowane), +20 dBu (niezbalansowane)
  • Impedancja wejściowa: 47 kΩ / 600 Ω (XLR), >800 kΩ (Instrument), 7.5 kΩ (Insert)
  • Impedancja wyjściowa: <47 Ω (XLR)
  • Maksymalne wzmocnienie: 75 dB (40 dB regulowane, +20 dB przełącznik, +15 dB główne)
  • Filtr górnoprzepustowy: płynnie regulowany filtr pojedynczego rzędu od 10 Hz do 250 Hz
  • EQ: +/-12 dB na każdym paśmie (40/120 Hz, 20 Hz do 2 kHz, 200 Hz do 20 kHz, 12 kHz)
  • Czas ataku: 250 μs do 100 ms
  • Czas powrotu: 100 ms do 3 s
  • Współczynnik kompresji: od 1,25:1 do 20:1
  • Zasilanie: 100 - 240 V, 50/60 Hz, 25 W
  • Wymiary: 88 mm x 482 mm x 233 mm
  • Waga: 4,76 kg
Dostawa

Szczegóły dostawy produktu ART PRO CHANNEL III - Przedwzmacniacz Mikrofonowy z Kompresorem Multivoice i EQ

Wysyłka z Warszawa, Polska.

Dostawa do

Kraj
Kod pocztowy

Kod pocztowy niepoprawny

Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie odnośnie produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Produkt faq

ART PRO CHANNEL III - Przedwzmacniacz Mikrofonowy z Kompresorem Multivoice i EQ - Najczęściej zadawane pytania.

Czy urządzenie ART Pro Channel III posiada lampowy kompresor?

Tak, ART Pro Channel III posiada kompresor z dwoma trybami: Tube/Opto (lampowy/optyczny) i FET, co umożliwia uzyskanie zarówno ciepłego, jak i dynamicznego brzmienia.


Jakie wejścia są dostępne w ART Pro Channel III?

Urządzenie posiada wejście mikrofonowe XLR z tyłu, wejście instrumentalne 1/4" na przednim panelu (High-Z) oraz punkt insertowy po etapie przedwzmacniacza.


Jaka jest maksymalna wartość wzmocnienia w ART Pro Channel III?

Maksymalne wzmocnienie wynosi 75 dB, w tym 40 dB regulowanego wzmocnienia, 20 dB przełączanego oraz 15 dB głównego wzmocnienia.


Czy kompresor i EQ mogą być przełączane w kolejności działania?

Tak, użytkownik może przełączać kolejność działania kompresora i sekcji EQ jednym przyciskiem na przednim panelu.


Jakie parametry można regulować w sekcji EQ?

EQ zawiera 4 pasma: niskie (przełączane 40/120 Hz), niskie-średnie i wysokie-średnie (20 Hz–2 kHz i 200 Hz–20 kHz) oraz wysokie (12 kHz). Każde pasmo ma regulację +/-12 dB.


Jaka jest funkcja filtra dolnozaporowego?

Filtr dolnozaporowy jest regulowany płynnie od 10 Hz do 250 Hz i służy do eliminacji niskich szumów i wzmacniania przejrzystości niskich częstotliwości.


Jakie są opcje zasilania ART Pro Channel III?

Urządzenie posiada uniwersalny zasilacz wewnętrzny, obsługujący napięcia 100-240 V przy częstotliwości 50/60 Hz i zużyciu 25 W.


Do czego służy wejście instrumentalne z przodu?

Wejście 1/4" High-Z na przednim panelu umożliwia bezpośrednie podłączenie instrumentów, automatycznie dezaktywując tylne wejście XLR.


Załączniki