NUX NME-5 TRIDENT- MULTIEFEKT GITAROWY B-STOCK
NUX NME-5 TRIDENT- MULTIEFEKT GITAROWY
B-STOCK. Produkt pochodzi ze zwrotu lub był użyty do testów na potrzeby naszych pracowników. Został sprawdzony i jest sprawny. Posiada pełną gwarancję.
Produkt dostępny: 1 Szt.
Magazyn główny
Sklep stacjonarny
Kup teraz, a towar wyślemy jeszcze dzisiaj
Zamów w ciągu
B-STOCK. Produkt pochodzi ze zwrotu lub był użyty do testów na potrzeby naszych pracowników. Został sprawdzony i jest sprawny. Może posiadać drobne ślady użytkowania. Posiada pełną gwarancję.
--
HISTORIA SIĘ POWTARZA
NUX TIME CORE DELUXE MKII to Delay z 7 różnymi typami i wbudowanym looperem. Zawiera w sobie ΦPhi Digital Delay, Analog Delay, Modulation Delay, Tape Echo, Pan Delay, Verb Delay, Reverse Delay i Sound On Sound. Możesz zmienić typ efektu za pomocą potencjometru Type.
ΦPhi Digital Delay to cyfrowy Delay z drugą serią powtórzeń do podziału. Sprawia, że Twoja gitara brzmi bardziej muzykalnie. Dzięki bezproblemowemu dostosowywaniu i inteligentnemu “smart tap” z łatwością uzyskasz żądany efekt i będziesz gotowy do gry.
Zakres ΦPhi: 80ms ~ 1000ms
Analog Delay bazuje na ponadczasowym opóźnieniu BBD (Bucket Brigade Device). Generuje bardzo ciepły dźwięk z naturalnym brzmieniem wysokich tonów. Odpowiedni do ballad solowych z romantyczną atmosferą. Nasz unikalny algorytm replikuje fizyczne sprzężenie zwrotne podczas gdy ty szybko dostosowujesz pokrętło Time od maksimum do minimum.
Zakres Analog Delay: 40ms ~ 403ms
Modulation Delay jest oparty na Ibanez DML. Chorus staje się bujny i bogaty, czego nie można oczekiwać od starożytnego efektu cyfrowego. Przytrzymanie przełącznika nożnego powoduje wejście w tryb Alt (wskaźnik LED zacznie migać na POMARAŃCZOWO), a następnie pokrętło Repeat edytuje parametr Mod. Ponownie naciśnij krótko przełącznik nożny, aby wyjść z trybu Alt.
Zakres Modulation Delay: 20ms ~ 1500ms
Tape Echo bazuje na legendarnej maszynie Space Echo. Cyfrowo odtworzyliśmy styl retro prawdziwej konfiguracji taśmowej. Tape Echo jest nasycony w wysokich częstotliwościach i posiada zanik niskich częstotliwości charakterystyczny dla taśmy magnetycznej. Jest delikatnie modulowany, aby uzyskać dodatkowe bogactwo i barwę. Szybko dostosuj pokrętło Time od maksymalnego do minimalnego, a uzyskasz efekt sprzężenia zwrotnego.
Zakres Tape Echo: 55ms ~ 552ms
Pan Delay po prostu przesuwa sygnał mono w różne miejsca w polu stereo. Nasz algorytm Pan Delay zmienia zwykłe panoramowanie na wersję „dla smakoszy”, które obejmuje nie tylko ustawienie stereo, ale także interesujące możliwości obrazowania. Dzięki temu ruchy panoramiczne będą subtelne, gdy zechcesz, aby ustawienia były naturalne, a bardziej ekstremalne, gdy chcesz stworzyć dźwiękową przyjemność w słuchawkach.
Zakres Pan Delay: 80ms ~ 1000ms
Verb Delay zawiera nasz algorytm Plate Reverb połączony z cyfrowym opóźnieniem, aby stworzyć atmosferę otoczenia. Przytrzymaj przełącznik nożny, aby przejść do trybu Alt i dostosować parametr Verb za pomocą pokrętła Repeat, naciśnij krótko przełącznik nożny, aby wyjść z trybu Alt.
Zakres Verb Delay: 80ms ~ 1000ms
Reverse Delay, prawdziwie klasyczny efekt: Nagraj partię gitary, odwróć taśmę, odtwórz. Spopularyzowany przez legendę gitary Jimiego Hendrixa, Reverse Delay wciąż inspiruje do eksperymentowania i wypróbowania nowych możliwości brzmieniowych
Zakres Reverse Delay: 320ms ~ 1240ms
S.O.S, Sound On Sound to 40-sekundowy looper stereo dla gitarzystów. Podczas odtwarzania możesz wyjść z funkcji S.O.S, aby wybrać inny tryb delay i użyć efektu do odtwarzania bez przerywania odtwarzania. (Uwaga: przy wychodzeniu z trybu S.O.S do innego opóźnienia, efekt delay zostanie włączony.
*Wszystkie marki i nazwy modeli wymienione na tej stronie są znakami towarowymi ich właścicieli, które nie są w żaden sposób powiązane ani powiązane z NUX Effects i Cherub Technology CO. LTD.
INTUICYJNE STEROWANIE
- ΦPhi Digital Delay: 80ms~1000ms
- Analog Delay: 40ms~ 403ms
- Modulation Delay: 20ms ~ 1500ms
- Tape Echo: 55ms ~ 552ms
- Pan Delay: 80ms ~ 1000ms
- Verb Delay: 80ms ~ 1000ms
- Reverse Delay: 320ms ~ 1240ms
Dostosowuje liczbę powtórzeń. W trybie Mod D. lub Verb przytrzymaj przełącznik nożny, aby przejść do trybu Alt (wskaźnik LED zacznie migać na POMARAŃCZOWO), wówczas pokrętło Repeat dostosuje parametr Mod lub Verb. Naciśnij krótko przełącznik nożny, aby wyjść z trybu Alt.
W trybie S.O.S działanie efektu nożnego przypomina zwykły looper. Podczas REC, wskaźnik LED pokazuje kolor CZERWONY, podczas PLAY, wskaźnik LED pokazuje kolor ZIELONY, podczas gdy OVERDUB, wskaźnik LED pokazuje kolor POMARAŃCZOWY.
W stylu Mod.D i Verb przytrzymanie przełącznika nożnego spowoduje przejście do trybu Alt (wskaźnik LED zacznie migać na POMARAŃCZOWO), pozwalające dostosować parametry Mod lub Verb za pomocą pokrętła Repeat. Naciśnij krótko przełącznik nożny, aby wyjść z trybu Alt.
Kill Dry: bez połączenia USB przytrzymaj przełącznik nożny, aby uruchomić pedał, jeśli wskaźnik LED zamiga 3 razy na ZIELONO, funkcja KILL DRY jest włączona. Jeśli wskaźnik LED zamiga 3 razy na CZERWONO, funkcja KILL DRY zostanie wyłączona. (tryb normalny)
Gniazdo zasilania: Używaj TYLKO: 9 V mocy końcówki ujemnej przy poborze prądu powyżej 150 mA. (Pobór mocy jest mniejszy niż 125mA.)
Port USB typu C: Port USB-C służy do aktualizacji oprogramowania sprzętowego. Podłącz kabel USB do komputera i przytrzymaj przełącznik nożny, aby uruchomić urządzenie i wejść w tryb DFU (Device Firmware Update). Po podłączeniu można przeprowadzać aktualizacje oprogramowania układowego za pomocą oprogramowania DFU Updater.
Pobieraj powiązane oprogramowanie układowe i przewodnik aktualizacji oprogramowania układowego tylko z oficjalnej strony produktu.
Wejścia audio po prawej stronie kostki to standardowe gniazda 1/4″ (mono/TS). Podłącz gitarę do wejścia audio In (mono) po prawej stronie efektu, używając zwykłego kabla instrumentalnego 1/4″.
Efekt obsługuje również sygnały stereo za pomocą pary kabli 1/4″ TS.
Gniazda wyjściowe
Wyjścia audio po lewej stronie to standardowe gniazda 1/4″ (mono/TS). Podłącz wyjście audio do następnego urządzenia w łańcuchu za pomocą jednego kabla lub pary kabli 1/4″, jeśli używane są oba wejścia.
Główne cechy:
- 7 typów efektu Delay:
- ΦPhi Digital Delay (80ms~1000ms)
- Analog Delay (40ms~403ms)
- Modulation Delay (20ms~1500ms)
- Tape Echo (55ms~552ms)
- Pan Dela (80ms~1000ms)
- Verb Delay (80ms~1000ms)
- Reverse Delay (320ms~1240ms)
- O.S: 40 sekundowy looper.
- Podział ze Smart Tap Tempo. (Maximum: 1580ms)
- True-bypass/Buffer-bypass(Tails).
- Wsparcie Stereo.
- Kill Dry.
- Niski pobór mocy. (poniżej120mA)
- Analogowy sygnał z minimalną latencją i niskim poziomem szumów
Specyfikacja:
- Impedancja wejściowa: 1MΩ
- Impedancja wyjściowa: 1kΩ
- Zakres dynamiki: 104 dB
- Procesowanie DSP: 48KHz / 32-bit
- Samplowanie A/D D/A: 48KHz / 24-bit
- Zasilanie: 9V DC (końcówka ujemna, opcjonalny zasilacz ACD-006A)
- Pobór mocy: poniżej 120mA
- Wymiary: 122(L) X 72(W) X 47(H)mm
- Waga: 270g
Szczegóły dostawy produktu NUX NME-5 TRIDENT- MULTIEFEKT GITAROWY B-STOCK
Wysyłka z Warszawa, Polska.
Dostawa do
Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.
Zadaj pytanie odnośnie produktu
O producencie NUX
NUX jest chińską marką założoną w 2005 roku należącą do Cherub Technology Co. Skupia się ona na tworzeniu dobrej jakości sprzętu w przystępnych cenach. Rozwiązania NUX powstają z chęci połączenia i umieszczenia w jednym urządzeniu innowacyjnych funkcji, niesamowitego brzmienia oraz oryginalnych wzorów.
Firma
- Siedziba producenta: Chiny
- Średnia ocena produktów: 5.0
Produkty
- Liczba produktów: 78
Statystyki napraw