https://imuzyczny.pl/media/catalog/product/s/e/sequential-pro-3-analog-synthesizer-top.jpg ‌Sequential Pro 3 - Analogowy syntezator front Zoom

‌Sequential Pro 3 - Analogowy syntezator monofoniczny

‌Sequential Pro 3 - Analogowy syntezator monofoniczny



Brak w magazynie

Raty już od: 407,83 zł miesięcznie (przy 30 ratach)
Zapytaj o cenę
i

Dostawa gratis dla zamówień od 250 zł

i

Gwarancja Door-to-door

i

Możliwość zwrotu - 30 dni

i

Dokumenty w formie elektronicznej


Parametry produktu
Model : Pro 3
Kod produktu : SUP_MC3533
Gwarancja : 2 lata
Producent : Sequential
Waga bez opak.: 7.3 kg
Liczba klawiszy : 37
Typ Klawiatury : Półważona
Port USB : TAK
Aftertouch : TAK
Pitch Bend / Modulation : TAK
Wyświetlacz : TAK
Interfejs MIDI : 1x In, 1x Out, 1x Thru
Złącze Pedału Sustain : TAK
Kolor : Czarny
Opis produktu
Szczegóły

‌Dziedzictwo trzech pokoleń

Monofoniczne syntezatory Sequential Pro 1 i Pro 2 osiągnęły w swoim czasie status niemal legendy. Było więc naturalne, że wykorzystaliśmy ich mocne strony z jeszcze bardziej godnym następcą. Wejdź do Pro 3, 2-VCO + wavetable syntezator mono / parafoniczny Sequential - nowy wzorzec surowej mocy dźwiękowej i niezrównanej wszechstronności.

Moc 3

Pro 3 ma trzy oscylatory, trzy filtry vintage, trzy LFO, cztery zapętlone obwiednie, masywną 32-slotową matrycę modów i sekwencer 16 x 16 x 4. Dorzuć podwójne efekty cyfrowe i cztery wejścia i wyjścia napięcia sterującego, a otrzymasz niezwykle potężny instrument, którego programowanie jest równie ekscytujące jak gra.

Klasyk nowej generacji

Pro 3 to hybryda solidnej, oldschoolowej syntezy analogowej połączonej z wszechstronną technologią cyfrową. Jego dwa oscylatory sterowane napięciem zapewniają ciepło i obecność, podczas gdy trzeci oscylator falowalny zapewnia cyfrową krawędź i ziarnistość. Z 32 tablicami po 16 fal każda i morfingiem fal, możliwości tonalne są ogromne. Dostrojone sprzężenie zwrotne z grunge'em i analogowe zniekształcenia zapewniają na żądanie paskudność klasy przemysłowej.

Trzy filtry oparte na klasycznych wzorach

Sercem ballsy dźwięku Pro 3 są jego filtry w stylu vintage. Filtr 1 to czterobiegunowa konstrukcja dolnoprzepustowa oparta na filtrze Prophet-6. Filtr 2 to klasyczny tranzystorowy filtr drabinkowy z opcjonalną kompensacją rezonansu, aby zachować jego niski poziom. Filtr 3 to klasyczna, dwubiegunowa konstrukcja ze zmiennym stanem, oparta na filtrze OB-6, który można w sposób ciągły zmieniać od pracy dolnoprzepustowej, wycinającej i górnoprzepustowej, z opcjonalnym trybem pasmowym. Dodatkowa kontrola jazdy zapewnia jeszcze większą siłę uderzenia, gdy naprawdę chcesz zejść i zabrudzić się.

Ekspresyjne sekwencjonowanie

Prawdopodobnie najpotężniejszym narzędziem wydajnościowym Pro 3 jest jego sekwencer. Z 16 ścieżkami, 16 krokami i 4 frazami, oferuje zarówno wejście w czasie rzeczywistym, jak i krok, zapadkę, zmienną długość bramki i sekwencji, wiele trybów odtwarzania i działanie parafoniczne. Synchronizuje się również z zegarem MIDI i zewnętrznym wejściem audio oraz napięciami sterującymi wejściami / wyjściami. Oprócz nut, ścieżki sekwencji mogą kontrolować dowolny parametr w 171-docelowej macierzy modulacji.

Dobrze współgra z modułami

Elastyczna architektura Pro 3 otwiera drzwi nie tylko do przetwarzania zewnętrznego dźwięku, ale także do łączenia się z syntezatorami modułowymi poprzez 4 wejścia / wyjścia napięcia sterującego na tylnym panelu i dedykowane wyjście bramki. Napięcia sterujące mogą być przypisywane i kierowane z poziomu macierzy modulacji i mogą działać z szybkością audio w celu uzyskania ekstremalnych efektów modulacji. Niektóre z wielu parametrów, które można wysłać na wyjścia CV, obejmują oscylatory, LFO, obwiednie i ścieżki sekwencera, dzięki czemu Pro 3 może stać się centralnym centrum konfiguracji modułowej lub multi-syntezatorowej.

Efekty, obwiednie, LFO, arpeggiator i ekstremalna modulacja

Sekcja efektów w Pro 3 zapewnia opóźnienia, pogłosy, efekty w dziedzinie czasu, takie jak chorus / phasing / flanging i inne. Istnieją cztery generatory obwiedni z możliwością zapętlenia, trzy synchronizowalne LFO z przesunięciem fazowym i przesunięciem fazowym, w pełni funkcjonalny arpeggiator oraz 32-gniazdowa macierz modulacji z dziesiątkami źródeł modulacji i ponad setką miejsc docelowych.

Operacje monofoniczne i parafoniczne

Pro 3 został zaprojektowany jako super-mocny monosynth, ale jest również wszechstronnym 3-głosowym syntezatorem parafonicznym. To sprawia, że ​​granie 3-nutowych akordów jest nie tylko możliwe, ale przy kreatywnym wykorzystaniu efektów i pewnej modulacji per-oscylator jest bardzo ekspresyjne.

Umieść całą tę moc dźwiękową w trzyoktawowej, półważonej klawiaturze z funkcją velocity i channel aftertouch, dodaj podświetlane koła pitch-bend i modulacji oraz wrażliwy na lokalizację suwak dotykowy i masz jeden z najbardziej inspirujących syntezatorów, jakie kiedykolwiek stworzono.

SPECYFIKACJA


3 oscylatory

Dwa oscylatory analogowe, sterowane napięciem,

Jeden oscylator cyfrowy oparty na DSP (cyfrowym procesorze sygnału),

Oscylatory analogowe generują trzy klasyczne kształty fal: trójkątny, piłokształtny, impulsowy, każdy ze zmienną modulacją kształtu/szerokości impulsu,

Cyfrowy oscylator generuje 32 cyfrowe tablice fal po 16 fal każda z możliwością morfingu, oraz fale o klasycznych kształtach: sinusoidalną, trójkątną, piłokształtną, impuls o zmiennej szerokości, oraz super-piłę,

Cyfrowy oscylator 3 może działać jako oscylator niskich częstotliwości (LFO) i generować złożone modulacje oparte na falach,

Generator białego szumu,

Twarda synchronizacja: funkcja Glide w każdym oscylatorze, parametr Oscillator Slop

3-głosowa parafoniczna grywalność

Trzygłosowy tryb parafoniczny z indywidualnie bramkowanymi obwiedniami na każdy oscylator z osobna

3 filtry

Trzy klasyczne typy filtrów,

Filtr 1 to 4-biegunowy, dolnoprzepustowy filtr Prophet-6 ™, nachylenie charakterystyki: 24 dB na oktawę,

Filtr 2 to klasyczny filtr 4-biegunowy, tranzystorowy filtr drabinkowy z opcjonalną kompensacją rezonansu, o nachyleniu charakterystyki 24 dB na oktawę,

Filtr 3 to dwubiegunowy, filtr OB-6™ z płynnie zmienianą charakterystyką odcięcia. Może on być w sposób ciągły przełączany między pracą w trybie dolnoprzepustowym, notch i górnoprzepustowym, z opcjonalnym trybem pasmowym. Nachylenie charakterystyki: 12 dB na oktawę.

3 LFO

Trzy oscylatory niskiej częstotliwości LFO, każdy z możliwością synchronizacji oraz z phase offset i slew,

Pięć kształtów fal: trójkątny, piłokształtny, piłokształtny odwrócony, kwadratowy i S&H (sample & hold)

4 obwiednie

Cztery obwiednie ADSR z opóźnieniem (filtr, sterowany napięciem wzmacniacz VCA oraz dwie obwiednie pomocnicze),

Każdą z obwiedni można dowolnie przypisywać do wielu punktów modulacji,

Wszystkie obwiednie posiadają funkcję powtarzania/zapętlania.

Efekty cyfrowe

Podwójne efekty cyfrowe,

Delay stereo, delay BBD, chorus, flanger, phaser, ring mod, klasyczny efekt wirującego głośnika, przesterowania (distortion), filtr górnoprzepustowy, super plate reverb

Feedback i distortion

Niezwykle grunge’owy analogowy distortion pozwala osiągnąć wyjątkowo agresywną destrukcję brzmienia,

Programowalne zniekształcenia analogowe

32-slotowa matryca modulacji

32-slotowa matryca modulacji z ponad 46 źródłami i 171 destynacjami,

Przyciski przypisania modulacji pozwalają w sposób szybki i łatwy kierować modulację do określonych destynacji,

Matryca modulacji może pracować z prędkościami próbkowania audio.

4 sterowane napięciem wejścia i wyjścia CV oraz wyjście Gate

Cztery sterowane napięciem (CV) wejścia / wyjścia przeznaczone są dla syntezatorów modułowych i innych kompatybilnych z CV urządzeń,

Wiele spośród parametrów, które mogą być wysyłane na wyjścia CV, może pochodzić z oscylatorów, LFO, obwiedni, ścieżek sekwencera i dowolnego innego źródła w matrycy modulacji. Sterowanie CV działa z prędkościami próbkowania audio,

Bramka wyjściowa (Gate Out) służy do wyzwalania urządzeń zewnętrznych kompatybilnych z CV. Dowolne wejście CV może być użyte jako bramka wejściowa (Gate In).

16-ścieżkowy sekwencer

Zaawansowany sekwencer z trzema trybami: normalnym (normal), bramkowanym (gated) i wyzwalającym (trigger),

16 ścieżek i cztery 16-krokowe frazy z możliwością łączenia (link),

Ratcheting, ustawienia czasu trwania (duration) i prędkości (velocity) dla każdego kroku sekwencera,

Kilka trybów odtwarzania: do przodu, do tyłu, do przodu/do tyłu, losowo,

Obsługuje możliwość wprowadzania danych w czasie rzeczywistym/krokowo, sekwencje „rest”, zmienną długość sekwencji,

Synchronizuje się z zegarem MIDI oraz z zewnętrznymi wejściami audio i CV,

Sekwencje można swobodnie przypisywać do dowolnej destynacji.

Arpeggiator

Wyrafinowany arpeggiator wyposażony w tryby: up, down, up+down, random (losowo), assign (przypisz),

Synchronizuje się z zegarem MIDI oraz zewnętrznymi wejściami audio i CV,

Re-latching arpeggiation,

Działa zbieżnie z sekwencerem, gdy w arpeggiatorze stosowane są wzorce automatyzacji parametrów.

Sterowanie

Zestaw ponad 60 gałek i 70 przycisków stwarza dogodne warunki do głębokiej i wszechstronnej edycji, a jednocześnie ogranicza do minimum konieczność nurkowania w menu,

Podświetlane kółka pitch-bend i modulacji zapewniają płynną, precyzyjną regulację i są dobrze widoczne, nawet gdy sytuacja wymaga oszczędnego oświetlenia,

Niezależnie regulowany górny i dolny zakres kółka pitch,

Suwak dotykowy z czujnikiem położenia i możliwością blokady,

Pełnowymiarowa, półważona, 5-oktawowa klawiatura premium Fatar z kontrolą siły nacisku i kanałem aftertouch (kanał mono).

Zawartość pamięci

512 programów użytkownika i 512 programów fabrycznych,

Tryb playlisty pomocny do generowania łatwo dostępnych zestawów ulubionych programów

Wejście/wyjście

1 MIDI In, 1 MIDI Out i 1 port przelotowy MIDI Thru / Out 2,

Gniazdo USB do dwukierunkowej komunikacji MIDI,

4 wejścia CV (4 x gniazdo 1/8″ ) z zakresem napięć od -10 V do +10 V,

4 wyjścia CV (4 x gniazdo 1/8″) z zakresem napięć od -10 V do + 10 V,

1 bramka wyjściowa (Gate Out) (gniazdo 1/8″),

1 wejście dla pedału sustain,

Wejście dla pedału ekspresji,

1 wejście dla sygnału zewnętrznego (gniazdo jack 1/4″),

Główne wyjście stereo (2 x gniazdo jack 1/4″),

Wyjście słuchawkowe (gniazdo stereo jack 1/4″)

Zasilanie

1 uniwersalne gniazdo IEC AC do podłączenia zasilania z sieci,

Urządzenie przystosowane jest do zasilania napięciem z sieci 240 V, 50 – 60 Hz,

Maksymalny pobór mocy: 30 W

Dane fizyczne

Wysokiej jakości 3-oktawowa, półważona klawiatura Fatar,

Wymiary (dł. x szer. x wys.): 67,7 cm x 33,8 cm x 12,5 cm,

Waga: 7,25 kg

Dostawa

Szczegóły dostawy produktu ‌Sequential Pro 3 - Analogowy syntezator monofoniczny

Wysyłka z Warszawa, Polska.

Dostawa do

Kraj
Kod pocztowy

Kod pocztowy niepoprawny

Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie odnośnie produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Negocjuj cenę

Negocjuj cenę produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Szanowny kliencie,

Informujemy, że nie każda próba negocacji kończy się sukcesem. Jest to zależne od aktualnej sytuacji rynkowej. Bardzo mile widziane są linki do konkurencyjnych ofert.

Sequential to firma prosto ze Stanów Zjednoczonych, która została założona w 1974 roku przez zdobywcę nagrody Grammy Dave’a Smitha. Jako pierwszy na świecie zaprojektował on w pełni programowalny syntezator polifoniczny i pierwszy instrument muzyczny z wbudowanym mikroprocesorem. Wysoką jakość produktów może potwierdzić wierne grono użytkowników Sequential, a w tym liczni muzycy światowego formatu. 

OFirma

  • Siedziba producenta: Stany Zjednoczone
  • Średnia ocena produktów: 5.0

PProdukty

  • Liczba produktów: 19
Dowiedz się więcej o producencie Sequential