https://imuzyczny.pl/media/catalog/product/p/r/presonus-eris-e5-pair-m-audio-air-192-4-cables-full-set.jpg PRESONUS Eris E5 - Para monitorów + M-audio AIR 192/4 + kable - zestaw Zoom

PRESONUS Eris E5 - Para monitorów + M-audio AIR 192/4 + kable - kompletny zestaw

Monitor aktywny bliskiego pola, dwudrożny, Woofer 5.25" [kevlar], Tweeter 1", sekcja korekcji Acoustic Tuning, przełącznik Acoustic Space, moc 45/35W, pasmo przenoszenia 53Hz - 22kHz, max SPL 102dB, wejścia symetryczne [XLR/ TRS] oraz niesymetryczne RCA


PRESONUS Eris E5 - Para monitorów + M-audio AIR 192/4 + kable - kompletny zestaw



Zestaw składa się z

PRESONUS Eris E5 - Para monitorów + M-audio AIR 192/4 + kable - zestaw PRESONUS Eris E5 - Monitor aktywny 1szt. (2 szt.)
980,00 zł
PRESONUS Eris E5 - Para monitorów + M-audio AIR 192/4 + kable - zestaw M-AUDIO AIR 192/4 - Interfejs Audio USB (1 szt.)
419,00 zł
PRESONUS Eris E5 - Para monitorów + M-audio AIR 192/4 + kable - zestaw Kabel 2x-jack-2x-jack (2m.) (1 szt.)
49,00 zł
Kupując w zestawie oszczędzasz
29,00 zł

Brak w magazynie

Raty już od: 54,40 zł miesięcznie (przy 30 ratach)
Zapytaj o cenę
i

Dostawa gratis dla zamówień od 250 zł

i

Gwarancja Door-to-door

i

Możliwość zwrotu - 30 dni

i

Dokumenty w formie elektronicznej


Parametry produktu
Model : Eris E5,AIR 192/4,2x jack - 2x jack 2m
Kod produktu : SUP_nj3574
Gwarancja : 2 lata
Producent : PreSonus
Parametry produktów w zestawie
Opis produktu
Szczegóły
PRESONUS Eris E5 - Para monitorów + M-audio AIR 192/4 + kable - kompletny zestaw

Uznałeś, że nagrywanie dźwięku to dziedzina, którą chcesz na poważnie zajmować się w przyszłości? Świetnie - przyszła pora, by sięgnąć po monitory studyjne PreSonus serii Eris. Na tanich głośniczkach komputerowych bądź kolumnach domowego stereo nigdy nie usłyszysz, co naprawdę dzieje się w miksie. Takie odsłuchy nie nadają się do miksowania dźwięków.

Co innego monitory Eris – to prawdziwe odsłuchy studyjne, które zapewnią ci wyjątkowo analityczne brzmienie, z dużą ilością basu i klarowną górą pasma. Właśnie takich odsłuchów potrzebujesz w swoim domowym studio. Monitory Eris spełnią wszelkie Twoje oczekiwania, bowiem wyposażono je w znakomicie zaprojektowane, kewlarowe przetworniki niskich tonów, niewielkiej masy przetworniki wysoko-tonowe z jedwabną kopułką, system wzmocnienia w klasie AB i zestaw regulacji, którym w profesjonalny sposób dostroisz brzmienie głośników do akustyki pomieszczenia.


Przy czym, monitory z serii Eris kosztują tak niewiele, że widząc ich cenę momentalnie pomyślisz, że taka okazja więcej się nie trafi. W serii Eris dostępne są dwa modele, więc możesz wybrać model odpowiedni do Twojego studia.
Kiedy rozmiar ma znaczenie
Gdy dysponujesz ograniczoną ilością miejsca lub chcesz, aby twój zestaw był jak najbardziej mobilny, pomyśl o kompaktowych odsłuchach Eris E5 o wymiarach 178 x 260 x 195 mm, które ważą tylko 4.63 kg. Te zgrabne maluchy wciśniesz w każdy kąt studia.

E5 wyposażono w 5.25-calowy driver nisko-tonowy z membraną kewlarową, skojarzony z wzmacniaczem w klasie AB o mocy 45 W oraz 1-calowy [25 mm] tweeter z jedwabną kopułką, zasilany wzmacniaczem w klasie AB o mocy 35 W. Odsłuchy potrafią wydać z siebie dźwięk o poziomie szczytowym SPL 102 dB, a ich pasmo przenoszenia zawiera się w zakresie od 53 Hz do 22 kHz. Gdy przypomnimy, o jakich rozmiarów i z jakiej półki cenowej monitorach studyjnych mowa, te dane zabrzmią naprawdę imponująco.
Jeśli zależy ci na potężniejszym brzmieniu niskich częstotliwości i większej mocy, model Eris E8 będzie tym, czego szukasz. Wyposażone w 8-calowy przetwornik nisko-tonowy z membraną kewlarową i napędzane 75 W wzmacniaczem mocy w klasie AB, monitory schodzą w dole do częstotliwości 35 Hz. Podobnie jak E5, model E8 za sprawą 1.25-calowego [32 mm], przetwornika wysoko-tonowego z jedwabną kopułką, przetwarza dźwięki do częstotliwości 22 kHz. Tweeter w modelu E8 napędzany jest mocniejszym wzmacniaczem w klasie AB o mocy 65 W. Przy swojej większej mocy E8 wytwarza dźwięk na poziomie szczytowym SPL 105 dB.
Wszystkie odsłuchy Eris mają z przodu otwór bass-reflex, a ich obudowa jest wykonana z laminowanej winylem, średniej gęstości płyty MDF.
Wtyczkologia
Obydwa modele Eris wyposażono w symetryczne wejścia na złączach XLR oraz jack 6,3 mm TRS i niesymetryczne wejścia liniowe na złączach RCA. Przy podłączeniu przewodów do obu wejść symetrycznych, wejście TRS działa zamiast wejścia typu XLR. Sygnał z wejścia RCA sumowany jest w torze sygnałowym.

Z taką ilością wejść nigdy nie doświadczysz problemu z podłączeniem do monitorów Eris dowolnego źródła sygnału na poziomie liniowym [jeżeli urządzenie źródłowe ma wyjścia niesymetryczne typu ¼” TS, po prostu wykorzystaj przejściówkę ¼”- RCA lub przewód z właściwymi końcówkami].

Masz pełną kontrolę!
Współczesnych twórców charakteryzuje to, że tworzą muzykę w wielu różnych gatunkach i pracują nad nią w wielu, różnych miejscach. Monitory Eris możesz bez problemu zabrać ze sobą, zmieniając lokalizację w trakcie pracy nad muzyką. Tak samo łatwo, możesz dopasować brzmienie odsłuchów do akustyki konkretnego pomieszczenia, a nawet pod kątem muzyki, nad którą pracujesz.

Jedną z podstawowych funkcji regulacji jest kontroler Input Gain, którym ustawia się poziom sygnału zanim trafi do wzmacniacza mocy. Właśnie tak, w całym torze sygnałowym, dla każdego z kolejnych urządzeń trzeba ustawić poziomy w taki sposób, by finalnie uzyskać czysty sygnał, na optymalnym poziomie. O tej gałce będziesz mógł zapomnieć w momencie, gdy już ustawisz odpowiednie poziomy dla całego łańcucha urządzeń.

Monitory Eris E5/E8 wyposażono w sekcję korekcji Acoustic Tuning [High, Mid oraz filtr Low Cut]. Te regulatory służą do ustawienia poziomu tłumienia bądź podbicia najważniejszych zakresów pasma i z ich pomocą zoptymalizujesz brzmienie monitorów. Możesz też symulować brzmienie innych zestawów – co oznacza, że sprawdzisz, jak Twoje miksy brzmią np. w systemie samochodowym lub na przenośnym odtwarzaczu. Regulator Low przydaje się także w przypadku, gdy prócz odsłuchów E5 lub E8 korzystasz z dodatkowego subwoofera.

Obok regulacji Acoustic Tuning, w monitorach Eris znajdziesz trój-pozycyjny przełącznik Acoustic Space do zmiany parametrów filtra drugiego rzędu ustawionego na częstotliwości 800 Hz. Przełącznikiem możesz wybrać wartość tłumienia niższego zakresu pasma [bez tłumienia, -2 dB i -4 dB] w przypadku, gdy monitory stoją blisko ściany lub w rogu pomieszczenia. Jeśli nie chcesz tłumić częstotliwości basowych, ustaw przełącznik w położeniu 0 dB.

Taki zestaw regulacji pozwala ustawić liniową charakterystykę odsłuchów i precyzyjnie kontrolować brzmienie ścieżek. Co więcej, można tworzyć symulacje różnych środowisk akustycznych. Nie musisz już słuchać miksów w samochodzie, na tanich głośnikach komputerowych czy domowym zestawie stereo, aby sprawdzić jak muzyka zabrzmi na innych systemach. Zamiast tego zmień charakterystykę brzmienia monitorów Eris i przetestuj miksy bez wychodzenia ze studia. Żadne inne odsłuchy w tym przedziale cenowym nie zapewnią ci takich możliwości kontroli brzmienia.

Bezpieczeństwo ma znaczenie
Problem zakłóceń zewnętrznych dotyka większości głośników. Jednak monitory Eris wyposażono w system zabezpieczeń przed większością z nich. Ekranowanie elektromagnetyczne izoluje przed zakłóceniami radiowymi, które często przedostają się do sygnału i mogą być słyszalne [jeżeli kiedykolwiek słyszałeś jak w głośniku wzmacniacza gitarowego nagle pojawia się głos lektora z audycji radiowej, będziesz wiedział, o jakie zakłócenia chodzi].

Monitory Eris posiadają też zabezpieczenie przed przegrzaniem i układ anty-przepięciowy zapobiegający zniszczeniu głośników w przypadku zwarcia na końcówkach.
W końcu, wzmacniacze mocy wyposażono w system „miękkiego startu”. Nigdy nie doświadczysz - powodującego uszkodzenia - trzasku w głośnikach w momencie ich włączenia.
Liczy się brzmienie!
W tym momencie powinno być jasne, że monitory z serii Eris oferują znacznie więcej, niż można spodziewać się po budżetowych odsłuchach studyjnych. Co typowe dla PreSonusa, odsłuchy zbudowano z wysokiej jakości komponentów, cała konstrukcja budzi zaufanie, a monitory grają dźwiękiem profesjonalnej jakości. Eris'ki mają niewielkie wymiary, są lekkie i wyglądają tak samo zawodowo, jak brzmią.
Tym, co naprawdę wyróżnia je spośród reszty odsłuchów w podobnym zakresie cenowym jest system regulacji barwy, za pomocą którego użytkownik może dopasować charakter brzmienia dokładnie według własnych potrzeb.

Ale, nie ufaj nam tylko i wyłącznie na słowo. Odwiedź najbliższego partnera handlowego Audiostacji i na własne uszy przekonaj się jak grają modele Eris E5 i E8!

Funkcje:

Przetwornik niskich częstotliwości: 5.25-cale [E5] / 8-cale [E8], membrana kewlarowa,
Przetwornik wysokich częstotliwości: 1-calowy [25 mm], ultra-lekka, jedwabna kopułka,
Wzmocnienie biamp, w klasie AB, 70 W [E5] /130 W [E8],
Otwór bass-reflex, zapewnia jeszcze lepsze przetwarzanie częstotliwości basowych,
System regulacji: Midrange [±6 dB, płynna regulacja], HF [±6 dB, płynna regulacja], High-Pass [Wył- Off, 80 Hz, 100 Hz] i przełącznik Acoustic Space [płaska charakterystyka, -2, -4 dB] do precyzyjnego ustawienia konturu,
Monitory ekranowane, zabezpieczone przed przegrzaniem, przed sygnałami o zbyt dużym natężeniu oraz subdźwiękami, układ anty-przepięciowy,
Zoptymalizowane pod kątem redukcji rezonansów,
Wejścia symetryczne na złączach XLR/ 6,35 jack i niesymetryczne RCA,
Maksymalny, stały poziom SPL: 102 dB [E5] /105 dB [E8].
DANE TECHNICZNE

Wejścia:

Symetryczne XLR,
Symetryczne ¼” TRS,
Niesymetryczne RCA.

Wydajność:

Pasmo przenoszenia: 53 Hz - 22 kHz,
Zwrotnica - częstotliwość podziału: 3 kHz,
Wzmacniacz przetwornika niskotonowego: 45 W,
Wzmacniacz przetwornika wysokotonowego: 35 W,
Poziom szczytowy SPL [z 1 metra]: 102 dB,
Przetwornik niskich częstotliwości: 5.25-cala, kewlarowy,
Przetwornik wysokotonowy: 1-calowy, kopułka jedwabna,
Impedancja wejściowa: 10 kΩ.

Układ regulacji:

Regulacja poziomu Volume: Potencjometr liniowy [A],
Regulacja pasma środka: -6, 0, +6 dB,
Regulacja pasma wysokiego: -6, 0, +6 dB,
Filtr górno-przepustowy [Low Cut]: Ust. neutralne, 80 Hz, 100 Hz,
Regulacja Acoustic Space: Charakterystyka płaska, -2, -4 dB.

Zabezpieczenia:

Ekranowanie elektromagnetyczne [przed zakłóceniami radiowymi],
Układ anty-przepięciowy,
Zabezpieczenie przed przegrzaniem,
Włącznik/wyłącznik transjentów,
Filtr subdźwiękowy,
Bezpiecznik napięcia.

Zasilanie:

100-120 V ~50/60 Hz lub 220-240 V ~50/60 Hz.

Kolumna:

Laminowana winylem, płyta średniej gęstości.

Budowa:

Szerokość: 178 mm,
Głębokość: 195 mm,
Wysokość: 260 mm,
Waga: 4,63 kg.

Idealny wybór dla solistów, którym zależy na nagraniach studyjnej jakości!

Dzięki AIR 192|4 możesz dokonywać nagrań o nieskazitelnej studyjnej jakości 24 bity/192 kHz przy pomocy intuicyjnego i łatwego w obsłudze interfejsu audio. AIR 192|4 wyróżnia się elegancką, metalową obudową i dużym umieszczonym centralnie pokrętłem do regulacji głośności. Wyposażony jest wyjątkowe przedwzmacniacze Crystal i przetworniki A/D o nieskazitelnie czystym dźwięku, zapewniające najlepszą wydajność w swojej klasie. AIR 192|4 umożliwia nagrywanie do 2 kanałów jednocześnie dzięki specjalnemu wejściu symetrycznemu typu combo XLR/TRS 1/4″ i całkowicie nowemu wejściu instrumentalnemu 1/4″ ze specjalnie zaprojektowanym stopniem wzmocnienia i impedancji, zapewniającym najbardziej dokładne odwzorowanie gitary lub basu podłączonego bezpośrednio do interfejsu. AIR 192|4 łączy się z komputerem Mac lub PC przez standardowy port USB lub USB-C przy użyciu jednego z dwóch dołączonych kabli. To wysokiej jakości połączenie Hi-Speed USB w połączeniu z pokrętłem do regulacji USB/Direct zapewnia monitoring wejść bez żadnej latencji, co sprawia, że nagrywanie nigdy nie było łatwiejsze.


W zestawie pakiet oprogramowania wysokiej klasy

AIR 192|4 jest dostarczany w komplecie z pakietem oprogramowania, który zawiera wszystko, czego potrzebujesz na początek. Potężny program DAW w celu dopasowania się do Twoich produkcyjnych potrzeb: AIR 192|4 zawiera Ableton Live Lite.


Dodaliśmy również cały pakiet wtyczek efektowych, instrumentów wirtualnych i loopów, aby zaspokoić wszystkie Twoje potrzeby produkcyjne. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz brzmienia gitarowego, pogłosu, czy delaya, Twoje potrzeby w zakresie efektów będą zaspokojone dzięki AIR’s Creative FX Collection. Dołączone wtyczki AIR (Xpand! 2, Mini Grand, Vacuum, BOOM), zapewnią Ci wirtualną maszynę perkusyjną, syntezator, smyczki, perkusję, organy i fortepiany, abyś z łatwością mógł dodawać do Twoich utworów instrumenty o brzmieniu światowej klasy.


Preampy Crystal™, nieskazitelne przetworniki A/D i wysokiej klasy podzespoły

Nasi inżynierowie skonstruowali przedwzmacniacze Crystal, aby zapewnić Ci transparentne, niskoszumowe preampy, gwarantujące najlepsze brzmienie Twoich mikrofonów i uchwycenie wykonania dokładnie w taki sposób, jak zamierzałeś. AIR 192|4 wykorzystuje nieskazitelne przetworniki A/D, zapewniające 24-bitową rozdzielczość cyfrowego dźwięku i oszałamiający zakres dynamiki, który jest w stanie uchwycić każdy najsubtelniejszy niuans Twojego wykonania. Do tego interfejs zapewnia wiodące w swojej klasie maksymalne częstotliwości próbkowania do 192 kHz, więc możesz być pewien, że Twoje nagrania są zupełnie czyste i wiernie w stosunku do wykonania. Z układem i wyborem komponentów, którego starannie dokonał nasz amerykański zespół inżynierów, możesz być pewien, że otrzymujesz najlepszy możliwy dźwięk.


Usłysz swoje wykonanie teraz – nie sekundę później

Podczas nagrywania chcesz się skupić na uchwyceniu tego idealnego momentu i uzyskaniu najlepszego wykonania danego artysty. Nie chcesz grzęznąć w miejscu przez trzaski i latencję. AIR 192|4 wyposażony jest nie tylko w bardzo szybkie połączenie USB do zapewnienia najniższej latencji w obie strony pomiędzy oprogramowaniem a sprzętem (2,59 ms*), ale wyposażony jest także w regulację odsłuchu bezpośredniego z wejść źródłowych, zapewniając Ci najwyższą jakość technologii bez kłopotów i bez opóźnień.


Główne cechy:

Rozdzielczość 24 bity/192 kHz do profesjonalnego nagrywania i monitoringu,

USB Hi-speed zapewnia najszybsze połączenie, z najniższą w tej klasie latencją w obie strony wynoszącą zaledwie 2,59 ms*,

Transparentne przedwzmacniacze Crystal™ i przetworniki A/D o nieskazitelnie czystym dźwięku do niezrównanej jakości nagrywania,

Mierniki VU LED do ustawiania idealnego poziomu,

Wejście combo XLR+¼” TRS z osobnym obwodem sygnałowym i jedno wejście instrumentalne ¼” z osobnym obwodem sygnałowym dla uzyskania najdokładniejszego dźwięku,

Wyjścia stereo 1/4″; wyjście słuchawkowe 1/4″ z niezależną regulacją poziomu,

Mocna metalowa obudowa; duże, umieszczone centralnie pokrętło do łatwej regulacji głośności,

Pokrętło USB/Direct do regulacji balansu pomiędzy sygnałem wejściowym i sygnałem z komputera,

W zestawie pakiet profesjonalnego oprogramowania – Ableton Live Lite, 2GB brzmień Touch Loops, a także Creative FX Collection, Xpand!2, Mini Grand, Vacuum i BOOM firmy AIR Music Tech.

*Latencja w obie strony zależy od ustawień bufora i parametrów komputera.

SPECYFIKACJA


  • Wejście mikrofonowe 1 (symetryczne XLR)

Pasmo przenoszenia: 20Hz – 20 kHz (+0,1dB),

Zakres dynamiki: 104 dB (A-ważona),

Stosunek sygnału do szumu: 104 dB (+1,0 dBu, A-ważona),

THD+N: 0,003 %,

EIN przedwzmacniacza: -128 dBu (maksymalne wzmocnienie, źródło 150 Ω, A-ważona),

Maksymalny poziom wejściowy: 1,5 dBu,

Zakres wzmocnienia: 55 dB

  • Wejście liniowe 1(symetryczne TRS ¼" [6,35 mm])

Pasmo przenoszenia: 20Hz – 20kHz (+0,05 dB),

Stosunek sygnału do szumu: 101dB (1 kHz, +4 dBu, A-ważona),

THD+N: 0,003 %,

Maksymalny poziom wejściowy: 16 dBu,

Zakres wzmocnienia: 55 dB

  • Wejście instrumentalne 2 (niesymetryczne TRS ¼" [6,35mm])

Pasmo przenoszenia: 20Hz – 20 kHz (+0,05 dB),

Zakres dynamiki: 100 dB (A-ważona),

Stosunek sygnału do szumu: 102 dB (+4 dBu, A-ważona),

THD+N: 0,004 %,

Maksymalny poziom wejściowy: 6 dBu,

Impedancja wejściowa: 1 MΩ,

Zakres wzmocnienia: 24 dB

  • Wyjścia główne, lewe (L) i prawe (R) (symetryzowane impedancyjnie TRS ¼" [6.35mm])

Pasmo przenoszenia: od 20Hz do 20 kHz (+0,06 dB),

Zakres dynamiki / stosunek sygnału do szumu: 102 dB (A-ważona),

THD+N: 0,005 %,

Maksymalny poziom wyjściowy: +7 dBu (1 kHz, -1dBFS)

  • Wyjście słuchawkowe (TRS ¼" [6,35mm])

THD+N: 0,005 %,

Impedancja wyjściowa: 10 Ω

  • Ogólne

Zasilanie: przez USB,

Wymiary (szer. x gł. x wys.): 15,2 x 7,1 x 19,8 cm,

Waga: 0,9 kg.

Dostawa

Szczegóły dostawy produktu PRESONUS Eris E5 - Para monitorów + M-audio AIR 192/4 + kable - kompletny zestaw

Wysyłka z Warszawa, Polska.

Dostawa do

Kraj
Kod pocztowy

Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie odnośnie produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola