https://imuzyczny.pl/media/catalog/product/r/o/rode-nt4-stereo-condenser-microphone-case-close-with-accesories-course-musoneo.jpg RODE NT4 - Mikrofon pojemnościowy z kursem Zoom

RODE NT4 - mikrofon pojemnościowy + kurs obróbki wokalu


RODE NT4 - mikrofon pojemnościowy + kurs obróbki wokalu



Zestaw składa się z

RODE NT4 - Mikrofon pojemnościowy z kursem RODE NT4 - Mikrofon pojemnościowy (1 szt.)
2 347,00 zł

Brak w magazynie

Raty już od: 91,43 zł miesięcznie (przy 30 ratach)
Zapytaj o cenę
i

Dostawa gratis dla zamówień od 250 zł

i

Gwarancja Door-to-door

i

Możliwość zwrotu - 30 dni

i

Dokumenty w formie elektronicznej


Parametry produktu
Model : NT4,Profesjonalna obróbka wokalu
Kod produktu : SUP_nj1737
Gwarancja : 2 lata
Producent : RODE
Parametry produktów w zestawie
Opis produktu
Szczegóły

Profesjonalna obróbka wokalu - czas: 02h 34m 31s, 32 części


W tym cyklu prezentujemy zbiór odcinków prezentujący różne sposoby i podejścia do obróbki wokalu na przykładzie nagrań w różnej stylistyce. Rozpoczynamy od omówienia technik korekcji i wielostopniowej kompresji, która pozwala wyrównać dynamikę wykonań wokalnych i osadzić je w kontekście aranżacji. Błędy popełnione na tym etapie często powodują, że miks brzmi amatorsko, a wokal „wyskakuje z miksu” lub nie może się „przebić” – zwłaszcza w przypadku dynamicznych muzycznych podkładów.

 

Następnie przechodzimy do omówienia przykładów obróbki w kontekście miksu, bo tylko takie podejście pozwala stwierdzić, że wszystkie zabiegi zostały przeprowadzone prawidłowo! Rozpoczynamy od pięknej ballady formacji Funky Trip Foundation pt. We Don’t Care, udowadniając że kilka podstawowych zabiegów wystarczy, by wokal brzmiał świetnie (filmy pochodzą z serii pt. Kurs miksu w stylistyce funk)

 

W odcinkach Maurizio Barusse demonstruje jak przebiega proces obróbki wokalu na wielkoformatowej konsoli Carlec S2 przy wykorzystaniu zewnętrznych, sprzętowych procesorów efektów. Jednocześnie zdradza kilka sekretów dotyczących realizacji chórków, które wymagają innego podejścia, w szczególności jeśli chodzi o korekcję i efekty modulacyjne (filmy pochodzą z Kursu miksu z Warsawmix).

 

Nieco innego podejścia wymagają zwykle nagrania rapu. Ich obróbka de facto bardzo przypomina zabiegi stosowane w post-produkcji głosu lektora w reklamach telewizyjnych. Skupiamy się na odpowiedniej korekcji i dość silnej kompresji, różnicując ustawienia dla głównej partii i chórków (filmy pochodzą z kursu miksu w stylu hip-hop!).

 

Kolejny przykład przedstawia proces dopasowywania i edycji ujęć wokalnych pochodzących z biblioteki sampli. Nasza praca nie kończy się na korekcji, kompresji i dodaniu szczypty efektów przestrzennych. W dwóch kolejnych filmach pokazujemy jak stosować automatykę na kanałach wysyłkowych, aby np. rozmyć wokale w przejściach czy tworzyć pieczątki brzmieniowe z fragmentów głównej linii (filmy pochodzą z kursu Vocal House Masterclass).

 

Nie zawsze mamy do czynienia z całymi liniami wokalnymi. Krótkie frazy wymagają innego podejścia i pozwalają na stosowanie ciekawych efektów przestrzennych. Pracujemy z emulacjami kompresorów Vari-mu oraz efektami inspirowanymi kultowymi urządzeniami Lexicon, wykorzystując w nietypowy sposób pogłos splotowy (fimy pochodzą z kursu Miks utworu Brushee)

 

Kurs odpowiada na wiele często zadawanych pytań, m.in.:

- na czym polega obróbka wokalu?

- jakie częstotliwości uwypuklić, aby zwiększyć czytelność głosu i poprawić prezencję?

- jakiego rodzaju kompresję stosować, aby wokal „siedział” w miksie?

- jakie efekty stosować na wokalu?

- jak uzyskać szerokie, stereofoniczne brzmienie wokalu, którego obraz jednocześnie pozostanie w środku sceny dźwiękowej?

- czy istnieje takie pojęcie jak „mastering wokalu”;)?

- w jaki sposób szukać wokali w sieci (na przykładzie platformy Splice)?


Po zakupie kursu otrzymasz licencję z kodem do uzyskania 180 dniowej subskrypcji na oglądanie kursu ONLINE. 


Lista odcinków:


1. Korekcja ścieżek wokalnych i...

2. Dwustopniowa kompresja wokalu

3. Obróbka wokalu (pop/funk)

4. Pogłos i taśmowe echo na wokalu...

5. Główny wokal i chórki (pop/rock)

6. Kompresja i pogłos na wokalu...

7. Chórki (pop/rock)

8. Gotowy pokład a nagranie wielośladowe...

9. Opracowanie barwy głosu (hip-hop)

10. Walka z sybilantami (hip-hop)

11. Wielostopniowa kompresja wokalu...

12. Taśmowe echo na wokalu (hip-hop)

13. Wokale w refrenach (hip-hop)

14. Splice Sounds, czyli jak znaleźć...

15. Kompletna obróbka wokalu (house)

16. Umiejscowienie wokalu w miksie...

17. Edycja ścieżek wokalnych (house)

18. Efekty wysyłkowe (house)

19. Przesterowany wokal

20. Korekcja barwy wokalu (downtempo)

21. Kompresja wokalu (downtempo)

22. Usuwanie sybilantów za pomocą...

23. Uszlachetnianie barwy wokalu (downtempo)

24. Kreowanie przestrzeni (downtempo)

25. Sampling - nagrywanie wokalu (elektro)

26. Efekty na wokalu (elektro)

27. Speakerphone i post-produkcja...

28. This is house music (house)

29. Soulowy wokal (house)

30. DELAY W MIKSIE - Radiowy delay...

31. DELAY W MIKSIE - Ciemny delay...

32. DELAY W MIKSIE - Krótkie echo...


RØDE NT4 to stereofoniczny, pojemnościowy mikrofon X/Y wyposażony
w 1/2-calowe kapsuły i przystosowany do pracy w studiu i w terenie. NT4 rozwiązuje odwieczny problem profesjonalnej rejestracji stereofonicznej eliminując kłopoty związane z zakupem mikrofonów parowanych oraz zestawu statywów i adapterów. Dzięki ustawieniu kapsuł pojemnościowych pod kątem 90 stopni w konfiguracji X/Y oraz ich perfekcyjnemu sparowaniu, mikrofon pozwoli zarejestrować dowolne źródło dźwięku z zachowaniem znakomitej stereofonii i bogactwa detali.
NT4 dysponuje dynamiką równą 128 dB, pozwala na pracę z ciśnieniem akustycznym na poziomie 143 dBA SPL oraz cechuje się małym poziomem szumów własnych. Kapsuły można spolaryzować standardowym napięciem Phantom lub wykorzystać zasilanie bateryjne, dzięki czemu mikrofon świetnie sprawdzi się zarówno w studiu, jak i podczas pracy w terenie.
Razem z mikrofonem użytkownik otrzymuje walizkę, osłonę przeciwwietrzną, kabel XLR - mini-jack oraz podwójny kabel XLR, dzięki którym nie będzie problemów z podłączeniem go do rejestratora DAT lub urządzeń wyposażonych w profesjonalne złącza XLR.

Cechy:

  • Mikrofon stereofoniczny
  • Konfiguracja X/Y, 90 stopni
  • Każdy kanał wyposażony jest w pojedyncza kapsułę pojemnościową polaryzowaną zewnętrznie

 

Dane techniczne:

  • Charakterystyka kierunkowości: kardioidalna dla każdej kapsuły
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz
  • Impedancja wyjściowa: 200 Ohm na kanał
  • Stosunek sygnału do szumu: 78 dB
  • Ekwiwalentny poziom szumów:
  • Maks. SPL: 143 dB [THD 1% dla obciążenia 1 kOhm]
  • Czułość: -38 dB, 1 V/Pa [12 mV przy 94 dB SPL] +/-2 dB
  • Dynamika [DIN IEC651]: 128 dB
  • Zasilanie: Phantom P48 [38 - 52 V], P24 [20 - 26 V], P12 [10,8 - 13,2 V], bateria 9 V
  • Pobór prądu: 4 mA, 2 mA, 2,8 mA, 2,4 mA
  • Ciężar bez baterii: 371 g
  • Ciężar z baterią i akcesoriami: 2,3 kg.
 
Gwarancja: 2 lata.
Dostawa

Szczegóły dostawy produktu RODE NT4 - mikrofon pojemnościowy + kurs obróbki wokalu

Wysyłka z Warszawa, Polska.

Dostawa do

Kraj
Kod pocztowy

Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie odnośnie produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Negocjuj cenę

Negocjuj cenę produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Szanowny kliencie,

Informujemy, że nie każda próba negocacji kończy się sukcesem. Jest to zależne od aktualnej sytuacji rynkowej. Bardzo mile widziane są linki do konkurencyjnych ofert.

Załączniki
  • RODE NT4 - Mikrofon pojemnościowy
  • Instrukcja obsługi _RODE_PL (Dostępny po zakupie)