https://imuzyczny.pl/media/catalog/product/p/r/presonus-studio-192-ckmova-sas-2-ckmova-sps-1-ckmova-sxm-3-interfejs-3.0-ramie-mikrofonowe-filtr-mikrofon-zestaw.jpg ‌PreSonus Studio 192 + CKMOVA SAS-2 + CKMOVA SPS-1 + CKMOVA SXM-3 - Audio Interface USB 3.0 + ramie mikrofonowe + POP filtr + mikrofon - zestaw Zoom

‌PreSonus Studio 192 + CKMOVA SAS-2 + CKMOVA SPS-1 + CKMOVA SXM-3 - Audio Interface USB 3.0 + ramie mikrofonowe + POP filtr + mikrofon pojemnościowy

‌PreSonus Studio 192 + CKMOVA SAS-2 + CKMOVA SPS-1 + CKMOVA SXM-3 - Audio Interface USB 3.0 + ramie mikrofonowe +  POP filtr + mikrofon pojemnościowy



Begrenzte Zugänglichkeit

Ask for price
i

Free delivery on orders over 250 EUR Read more...

i

Door to door warranty

i

Return purchased items within 30 days and get all your money back.

i

Documents in electronic form

Produkteigenschaften
Model : Studio 192,SPS-1,SAS-2 ,SXM-3
Artikelposition : SUP_em4125
Garantie : 2 Jahre
Hersteller : PreSonus
Parameter der Produkte im Set
Produktbeschreibung
Details

Stworzony dla twórców

PreSonus Studio 192 to pierwszy interfejs audio USB 3.0 zapewniający brzmienie doskonałej jakości, uniwersalny zestaw złączy, oraz profesjonalne funkcje kontroli miksów i odsłuchu, o wymiarach pojedynczego racka. Bez różnicy czy jesteś twórcą czy realizatorem dźwięku, grasz w zespole czy projektujesz brzmienia, Studio 192 stworzono po to, aby ułatwić ci tworzenie.
Jednoczesne strumieniowanie to 26 kanałów wejściowych i 32 wyjściowych, w jakości 48 kHZ – lub 8 x 14 z jakością 192 kHz.
Korzystaj z wielokrotnie nagradzanego systemu procesorów StudioLive™ Fat Channel dostępnym na każdym wejściu, z odsłuchem o ZEROWEJ LATENCJI.
Kontroluj zdalnie przedwzmacniacze XMAX™ i twórz pozbawione opóźnień miksy monitorowe bezpośrednio w dołączonym programie Studio One Artist DAW. (Użytkownicy programów DAW innych producentów mogą używać zaawansowanej aplikacji PreSonus UC Surface do tworzenia miksów o zerowej latencji z wyborem głośników i zdalnie sterować preampami Studio 192 poprzez MIDI).
Kontroluj miksy i przełączaj głośniki za pomocą komputera, iPada lub PC z ekranem dotykowym.
Studio 192 to twoje, studyjne centrum dowodzenia. Ustaw poziomy w odsłuchach, przełączaj głośniki korzystając ze Studio One® Artist lub UC Surface™, wykorzystaj dwa, niezależne wyjścia słuchawkowe.
Zwiększ ilość wejść i wyjść dodając wyposażony w 8 preampów konwerter DigiMax DP88 (dostępny od jesieni 2015) z możliwością zdalnego sterowania.
Twoje studyjne Centrum Dowodzenia.
Studio 192 zaprojektowano jako centralne urządzenie dla projektowych i profesjonalnych studiów nagrań. Pokładowy mikrofon Talkback można włączyć na dowolnym miksie. Dostępne funkcje Dim i Mono umożliwiają kontrolę głównego miksu. Dowolny z miksów możesz usłyszeć w obu torach słuchawkowych. Wykorzystaj dziesięć wyjść symetrycznych dla miksów z sygnałem do odsłuchów, do przełączania głośników lub obu zastosowań, dokładnie tak jak potrzebujesz podczas pracy. Z uniwersalnym oprogramowaniem oraz dużą liczbą wejść i wyjść Studio 192 sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nagrywa się i tworzy produkcje dźwiękowe.

Przedwzmacniacze XMAX, teraz zdalnie sterowane.

Transparentne brzmienie – bez wpływu na brzmienie twojego instrumentu
Kontroluj przedwzmacniacze prosto z miksera w Studio One
Steruj ustawieniami preampu za pomocą MIDI w programach ProTools, Logic lub Live, i zapisuj ustawienia razem z nagraniami
Cyfrowa wygoda przywołania ustawień i jakość analogowych układów w klasie A
Studio 192 posiada osiem, zdalnie kontrolowanych przedwzmacniaczy XMAX. Wszystkie preampy cechuje znakomita dynamika, duży poziom headroom, niski poziom szumów i rozszerzone pasmo przenoszenia. Muzykalne i transparentne przedwzmacniacze dają gwarancję doskonałej reprodukcji dźwięków.
Studio One w Studio 192.
Twój interfejs audio jest teraz zintegrowany ze środowiskiem nagraniowym. Uruchom Studio One a znajdziesz tam regulację przedwzmacniaczy, przełącznik głośników, funkcje mono, dim i talkback, przydatne do sterowania twoim Studio 192. Twórz miksy monitorowe o zerowej latencji z przetwarzaniem Fat Channel bez opuszczania miksera Studio One. Hybrydowe wtyczki Fat Channel dostępne tylko w Studio One używają zarówno procesora w komputerze, jak w twoim Studio 192. Możesz je więc płynnie przełączać bez wpływu na brzmienie. Nareszcie usłyszysz to samo w odsłuchach, przełączając między playbackiem a nagrywanym dźwiękiem.
Miksowanie i kontrola z zerową latencją.
Ponieważ PreSonus nie ma możliwości zintegrowania innych aplikacji do nagrywania, tak jak w przypadku Studio One, pokładowe funkcje Studio 192 można kontrolować za pomocą sprawdzonego w bojach interfejsu UC Surface. Program UC Surface szybko zyskał uznanie za intuicyjny interfejs miksera, dający szybki dostęp do wszystkich funkcji, jakich potrzebujesz aby stworzyć miksy monitorowe i wrócić do nagrywania.
Doskonałe procesory sygnałowe to tradycja PreSonusa
Odrobina odpowiednich efektów w odsłuchu robi ogromną różnicę i daje muzykowi poczucie naturalności w czasie wykonania. W tym celu, w Studio 192 zastosowano przetwarzanie Fat Channel na każdym wejściu analogowym, oraz pogłos i delay. Rezultatem są lepsze wykonania i ostatecznie lepsze nagrania.
Łagodne przejście z Analogu do Cyfry
W Studio 192 zamontowano audiofilskiej jakości przetworniki Burr-Brown, dające najwyższej klasy konwersję cyfrową, aż do 192 kHz. Konwertery zapewniają dynamikę w zakresie 118 dB pozwalającą dobrze i naturalnie uchwycić złożone dźwięki harmoniczne. W swoich nagraniach usłyszysz każdy oddech, transjent i szczegóły wykonawcze.
Zwiększ ilość wejść i wyjść
Jeśli chcesz powiększyć liczbę wejść i wyjść swojego Studio 192 sięgnij po preamp/konwerter DigiMax DP88, zaprojektowany właśnie w tym celu. DP88 będzie dostępny od jesieni 2015, i posiada osiem cyfrowo sterowanych przedwzmacniaczy MAX, obsługuje wejścia/wyjścia ADAT do 96 kHz, ma bezpośrednie wejścia analogowe, wyjścia DAC i wejścia/wyjścia Word Clock. Przedwzmacniacze w DigiMax DP88 można kontrolować zdalnie z poziomu Studio One lub UC Surface po podłączeniu przez ADAT do Studio 192. DP88 to brzmieniowo i funkcjonalnie najlepszy sposób, aby rozszerzyć ilość wejść analogowych twojego interfejsu.

DANE TECHNICZNE

Przedwzmacniacz mikrofonowy

Typ złączy: Wejścia XLR (przez Combo), zdalnie symetryzowane
Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm, 1 kHz przy 0.5% THD+N): +12 dBu, +/-0.5 dB
Zakres kontroli wzmocnienia Gain: 85 dB, +/-1 dB
Pasmo przenoszenia (A-C): 10 Hz - 40 kHz, +/-0.2 dB
Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 110 dB
Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB
THD+N (min. wzm., a-ważone): < 0.005%
Impedancja wejściowa: 1600 Ω
EIN (wzm. +55 dB, 150 Ω na wejściu, 20 Hz-22 kHz, a-ważone): < 128 dBu
Współczynnik tłumienia sygnału zbieżnego CMRR (1 kHz, wzm. +55 dB): > 55 dB
Zasilanie fantomowe: +48 V, +/- 3 V, > 8 mA na kanał

Wejścia instrumentalne

Typ złączy: Gniazda ¼” TS (przez combo), niesymetryczne
Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz przy 0.5% THD+N): +16 dBu +/-0.5 dB
Zakres kontroli wzmocnienia (Gain): 85 dB, +/-1 dB
Pasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dB
Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 110 dB
Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, a-ważone): < 0.005%
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%
Impedancja wejściowa: > 1 MΩ
Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB

Wejścia liniowe

Typ złączy: Gniazda ¼” TRS (przez combo), symetryczne
Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz przy 0.5% THD+N): + 18 dBu, +/-0.5 dB
Pasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dB
Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 114 dB
Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, a-ważone): < 0.005%
Impedancja wejściowa: 10 kΩ
Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB

Wyjścia główne i liniowe

Typ (wyjścia liniowe): ¼” TRS, symetryzowane impedancją
Typ (wyjścia główne): XLR, symetryzowane impedancją
Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, +/-0.5 dB
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dB
Zakres dynamiczny (a-ważone): > 112 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%
Impedancja wyjściowa: 51 Ω
Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB

Wyjścia słuchawkowe

Typ: Gniazda ¼” TRS, Stereo, niesymetryczne
Maksymalny poziom wyjściowy: 150 mW/na kanał przy 60 Ω
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, +/-0.3 dB
Zakres dynamiki (a-ważone): > 103 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%
Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB
Wewnętrzny mikrofon: Talkback
Typ: Elektretowy pojemnościowy
Czułość: -42 dB

Wskaźniki poziomu sygnałów (LED)

Sygnał 1: -50 dBFS
Sygnał 2: -30 dBFS
Sygnał 3: -20 dBFS
Sygnał 4: -10 dBFS
Sygnał 5: -6 dBFS
Sygnał 6: -4 dBFS
Sygnał 7: -2 dBFS
Clip: -0.5 dBFS

Sekcja Cyfrowa

Typ interfejsu: USB 3.0 (kompatybilność z USB 2.0)
Dynamika konwersji analog-cyfra ADC (A-ważone, 48 kHz): 118 dB
Dynamika konwersji cyfra-analog DAC (A-ważone, 48 kHz): 118 dB
Ilość bitów: 24 bity
Obsługiwane wewnętrznie częstotliwość próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz
ADAT, optyczne wejście/wyjście: ADAT/SMUX II obsługiwane formaty [16x16 (44.1/48 kHz), 8x8 (88.2/96 kHz)]
S/PDF, wejście/wyjście: Gniazda RCA, obsługa do 96 kHz
Word Clock wejście/wyjście: Złącze BNC, 4.5 Vpp @75Ω

Zegar

Jitter: <50 ps RMS (20 Hz – 20 kHz)
Tłumienie Jittera: >60 dB (1 ns in => 1 ps out)

Zasilanie

Zewnętrzny zasilacz: +18 VDC, 2.6 A, plus w środku
Typ złącza: Barrel: 5.5 mm/2.1 mm/ ID, 9.5 mm

Inne dane

Wymiary: Rozmiar do montażu w racku 1U
Wysokość: 44.45 mm
Głębokość: 139.7 mm
Szerokość: 482.6 mm
Waga: 2.22 kg

 

Lieferung

Einzelheiten der Lieferung des Produkts ‌PreSonus Studio 192 + CKMOVA SAS-2 + CKMOVA SPS-1 + CKMOVA SXM-3 - Audio Interface USB 3.0 + ramie mikrofonowe + POP filtr + mikrofon pojemnościowy

Versendung von Warsaw, Polen.

Lieferung an

Land
Postleitzahl

Wenn Sie die genauen, an Ihrem Standort verfügbaren Liefermethoden sehen möchten, füllen Sie die obigen Felder aus.

Frage stellen

Frage zum Produkt stellen

Kontaktinformation

* Notwendige Felder

Anhänge