https://imuzyczny.pl/media/catalog/product/i/m/img_1583970150698639070516.png.jpeg RME ADI-2 DAC FS - converter Zoom

RME ADI-2 DAC FS - converter

RME ADI-2 DAC FS



Produkt dostępny

Sklep stacjonarny: 0 Szt.

Magazyn główny: 5 Szt.

Rata 0% już od: 453,00 zł miesięcznie
4 530,00 zł
i

Dostawa gratis dla zamówień od 250 zł

i

Gwarancja Door-to-door

i

Możliwość zwrotu - 14 dni

i

Teczka z kompletem dokumentów


Parametry produktu
Model: ADI-2 DAC FS
Kod produktu: SUP_KF0427
Gwarancja: 3 lata
Producent: RME
Opis produktu
Szczegóły
Dane ogólne
Zasilacz w komplecie: zewnętrzny, 100-240 V AC, 2 A, 24 W,
Pobór mocy w stanie gotowości: 120 mW (10 mA),
Pobór mocy w stanie bezczynności: 7 W, Maksymalny pobór energii: 18 W,
Prąd jałowy przy 12 V: 570 mA (6,8 W),
Wymiary (Szer. x Wys. x Gł.): 215 x 52 x 150 mm,
Waga: 1,0 kg,
Temperatura użytkowania: Od +5 do +50°C,
Wilgotność względna: < 75% bez kondensacji.

Wejścia cyfrowe
Zakres blokady: 28 kHz – 200 kHz,
Redukcja jittera: > 50 dB (2,4 kHz),
Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym: < 1 ns,
Przyjmuje format konsumencki i profesjonalny,
Koaksjalne SPDIF – 1 x RCA, zgodne z IEC 60958:
– Wejście o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp),
– Zgodny z AES/EBU (AES3-1992)
Optyczne SPDIF – 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958,
– Zgodne z ADAT

Wyjścia analogowe
XLR
– Regulacja poziomu wyjściowego +19 dBu, +13 dBu, +7 dBu, +1 dBu przy 0 dBFS,
– Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy +7/+13/+19 dBu: 117 dB RMS nieważony, 120 dBA,
– Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy +1 dBu: 115,4 dB RMS nieważony, 118,9 dBA,
– Pasmo przenoszenia przy 44,1 kHz, -0,1 dB: 0 Hz – 20,2 kHz,
– Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 44,9 kHz,
– Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 88 kHz,
– Pasmo przenoszenia przy 384 kHz, -1 dB: 0 Hz – 115 kHz,
– Pasmo przenoszenia przy 768 kHz, -3 dB: 0 Hz – 109 kHz,
-THD przy -1 dBFS: -112 dB, 0,00025%,
-THD+N przy -1 dBFS: -110 dB, 0,00032 %,
-THD przy -3 dBFS: -116 dB, 0,00016%,
– Separacja kanałów: > 120 dB,
– Impedancja wyjściowa: 200 Ω dla wyjścia symetrycznego, 100 Ω dla niesymetrycznego.
Chinch
Tak, jak wyjście XLR, z wyjątkiem:
– Wyjście: TS 6,3 mm, niesymetryczne,
– Poziom wyjściowy niższy o 6 dB w stosunku do XLR (od -5 dBu do +13 dBu przy 0 dBFS),
– Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy +13 dBu: 117 dB RMS nieważony, 120 dBA,
– Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy +1/+7 dBu: 114/116 dB RMS nieważony, 117/119 dBA,
– Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy -5 dBu: 109 dB RMS nieważony, 113 dBA.
Wyjście słuchawkowe (Phones)
Takie jak Cinch, z wyjątkiem:
– Wyjście: TRS 6,3 mm, niesymetryczne, stereo,
– Impedancja wyjściowa: 0,1 Ω,
– Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy +22 dBu: 117 dB RMS nieważony, 120 dBA,
– Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy +7 dBu: 116 dB RMS nieważony, 119 dBA,
– Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, High Power, obciążenie 100 Ω lub większe: +22 dBu (10 V),
– Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Low Power, obciążenie 8 Ω lub większe: +7 dBu (1,73 V),
– THD przy +18 dBu, obciążenie 32 Ω, 1,2 watów: -110 dB, 0,0003 %,
– THD+N przy +18 dBu, obciążenie 32 Ω: -107 dB, 0,00045 %,
– THD przy +14 dBu, obciążenie 16 Ω, 0,94W: -110 dB, 0,0003 %,
– Moc maksymalna przy THD 0,001 %: 1,5 W na kanał.

Wyjście dla monitorów dousznych (IEM)
Tak jak słuchawkowe, z wyjątkiem:
– Poziom wyjściowy przy 0 dBFS: -3 dBu, 0,55 V,
– Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy -3 dBu: 115 dB RMS nieważony, 118 dBA,
– Moc maksymalna przy 8 Ω, THD 0,001 %: 40 mW / kanał.

Cyfrowe (Digital)
– Zegary: Wewnętrzny, wejście SPDIF,
– Konstrukcja o niskim jitterze: < 1 ns w trybie PLL, dla wszystkich wyjść,
– Zegar wewnętrzny: jitter < 800 ps, Random Spread Spectrum,
– Redukcja jittera zegarów zewnętrznych: > 50 dB (2,4 kHz), – Efektywny wpływ jittera zegara na konwersję DA: prawie zerowy,
– PLL zapewnia zero strat, nawet przy jitterze powyżej 100 ns,
– Dodatkowy Digital Bitclock PLL dla bezproblemowej synchronizacji ADAT,
– Obsługiwane częstotliwości próbkowania dla zegarów zewnętrznych: od 28 kHz do 200 kHz,
– Częstotliwości próbkowania obsługiwane wewnętrznie: Od 44,1 kHz do 768 kHz.



DAC

To małe cacko w formacie half-rack zostało wypełnione najwyższej klasy elektroniką i oferuje referencyjną klasę konwersji z koaksjalnego SPDIF, optycznego SPDIF (zgodnego z ADAT) i USB do wyjść RCA, XLR, TRS i mini-TRS.

Jako najbardziej uniwersalny DAC na rynku, ADI-2 DAC zapewnia symetryczne/niesymetryczne wyjścia analogowe, wyjście słuchawkowe Extreme Power, wyjście IEM o wyjątkowo niskim poziomie szumów, sprzętową, 4-stopniową regulację poziomu wyjściowego SteadyClock FS, przetwarzanie sygnału oparte na DSP, zasilacz zewnętrzny, zgodność z USB Class Compliant oraz maksymalne częstotliwości próbkowania do 768 kHz, jak również odtwarzanie DSD i Direct DSD. Sygnał wejść SPDIF można nagrywać nawet przez USB – jak można się spodziewać po RME – ten DAC to prawdziwy 2-kanałowy interfejs audio z Full Dupleksem

Ulepszanie DA

W przypadku tego DAC-a inżynierowie z RME wykorzystali okazję do niewielkiego ulepszenia jego analogowego stopnia wyjściowego, aby był jeszcze doskonalszy niż do tej pory. Więcej przekaźników, inny, podwójny obwód tłumika symetrycznego i jeden dodatkowy buforowy wzmacniacz operacyjny poskutkowały mniejszymi szumami i mniejszym współczynnikiem zawartości harmonicznych (THD). Ponieważ chip DAC jest czynnikiem ograniczającym, ciężko to zmierzyć, niemniej jest istotna poprawa, szczególnie przy niższych poziomach wyjściowych sprzętu, typowych przy korzystaniu z Cinch/RCA. Składają się na to także nowe sprzętowe poziomy referencyjne: +13 dBu, +7 dBu i 1 dBu oraz -5 dBu.

Superniski poziom szumów dla zwolenników monitorów dousznych

Słuchawkowa rewolucja zwróciła uwagę audiofilów i miłośników muzyki nie tylko na słuchawki, lecz także na monitory douszne (IEM). Współczesne monitory douszne mają dźwięk referencyjny, który z łatwością konkuruje z dźwiękiem nieporęcznych słuchawek wokółusznych, co czyni je nie tylko mobilną alternatywną, lecz także ciekawym rozwiązaniem w domu.

Studyjny przetwornik, w którym nie świeci się żadna lampka? Na pewno popsuty… Ale w przypadku DAC to była jedna z funkcji, o którą najczęściej prosili użytkownicy ADI-2 Pro Hi-fi. I tak oto: wyświetlacz, przyciski funkcyjne, pokrętło głośności, nawet przycisk standby – wszystko gaśnie po 10 sekundach braku aktywności użytkownika, gdy w menu urządzenia została aktywowana funkcja AutoDark. Dotknięcie dowolnego przycisku lub pokrętła spowoduje zapalenie się wszystkich światełek na 10 sekund. Funkcja AutoDark może być także włączana/wyłączana z pilota, a użycie dowolnego przycisku na pilocie włącza podświetlenie na 3 sekundy. Jeszcze raz: jesteśmy pewni, że go pokochasz!

Lepszy pilot

ADI-2 DAC dostarczany jest wraz z pilotem, który nie jest zwykłym tanim dodatkiem. Ładnie zaprojektowany pilot ma wyraźne przyciski, czytelnie oznaczone nawet przy słabym oświetleniu, bez okularów do czytania. Przyciski te są logicznie rozmieszczone, a ich układ jest łatwy do zapamiętania i zapewnia idealną ergonomię. Poza tym: nie będzie kolidował ze sprzętem RTV i innymi urządzeniami.

Pilot do DAC ma przyciski do: włączania/wyłączania trybu czuwania (Standby), regulacji głośności, wyboru wejścia (optyczne, koaksjalne, USB) i wyciszania. Dodano cztery programowalne przyciski, które można przypisać do 20 różnych funkcji i poleceń, co zapewnia pełną wszechstronność. Nie ma żadnego innego przetwornika cyfrowo-analogowego z tak skomplikowanym, łatwym w obsłudze i uniwersalnym pilotem!

SteadyClock FS

ADI-2 DAC jest pierwszym urządzeniem w ofercie RME ze SteadyClock FS. Niewiele można poprawić w SteadyClock, przez lata zdobywał on uznanie za bezbłędne działanie w wielu urządzeniach RME, gwarantując, że przy wykorzystaniu zegara wewnętrznego zostanie wytworzony dokładnie taki sam dźwięk, jak w przypadku zegara zewnętrznego. SteadyClock w dużym stopniu redukuje jittera i doskonale obsługuje wszystkie formaty interfejsu cyfrowego. Dlatego też konstrukcja i zachowanie SteadyClock w DAC się nie zmieniło.

Ostatni akord

ADI-2 DAC zawiera ulepszony SteadyClock, dostrojony do perfekcji obwód analogowy, pilot, wyjście słuchawkowe Extreme Power oraz specjalne wyjście dla monitorów dousznych. Ma wszystkie bajery, które rozsławiły ADI-2 Pro, w tym m.in. idealnie transparentną charakterystykę dźwięku i pełne przetwarzanie DSP z regulacją Bass, Treble, Loudness i 5-pasmowym korektorem parametrycznym i crossfeed. Dzięki uproszczonej obsłudze i oszałamiającemu wzornictwu jest idealnym centralnym elementem każdego środowiska: od słuchania muzyki w domu po referencyjne odtwarzanie dźwięku w studiu.

Złącza

1 x wejście koaksjalne SPDIF,
1 x wejście optyczne ADAT lub SPDIF,
1 x analogowe, niesymetryczne wyjście stereo RCA,
1 x analogowe, symetryczne wyjście stereo XLR,
1 x ekstremalnie mocne wyjście słuchawkowe,
1 x niskoszumowe wyjście dla monitorów dousznych (IEM),
1 x USB 2.0 (zgodne z USB 3.0).
Dostawa

Szczegóły dostawy produktu RME ADI-2 DAC FS - converter

Wysyłka z Warszawa, Polska.

Dostawa do

Kraj
Kod pocztowy

Kod pocztowy niepoprawny

Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie odnośnie produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Negocjuj cenę

Negocjuj cenę produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Szanowny kliencie,

Informujemy, że nie każda próba negocacji kończy się sukcesem. Jest to zależne od aktualnej sytuacji rynkowej. Bardzo mile widziane są linki do konkurencyjnych ofert.

Załączniki

Brak dostępnych załączników